شهروندخبرنگار تهران؛

آدم ربایی به بهانه ترک اعتیاد + فیلم

شهروندخبرنگار ما فیلمی از آدم ربایی در روز روشن به بهانه ترک اعتیاد ارسال کرده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از آدم ربایی در روز روشن به بهانه ترک اعتیاد از قیامدشت تهران ارسال کرده است.
البته بعد از انتقال این شخص به کمپ وکتک زدن او توسط کادر کمپ مشخص می شود که شخصی که به کمپ برده شده اصلا معتاد نبوده و مامورین کمپ به اشتباه اورا برده اند.
منبع:محمد مظاهری - تهران





لینک دانلود


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
یا سلا م من خودم تو این موقعیت قرار گرفتم ریختن تو اتاق خوابم منو دست و پا بسته بردن کمپ من قرص دتا می خوردم قرص گیاهی که تو همه عطاریها هست بارها از طرف شرکتی که توش کار می کردم آزمایش عدم اعتیاد داده بودم که همش منفی بود ولی تو کمپ ازم آزمایش گرفتن مثبت بود چون صحبت پول بود به مدت پنج ماه منو نگه داشتن آبروم تو خانواده همسرم به کلی رفت کارمو از دست دادم الآن همه میگن ببین چی مصرف می کرده که پنج ماه نگهش داشتن. غذا فقط سیب زمینی پخته بود. .یادمه سیگار یکی را قطع کردن بعد از یک هفته اونو بردن تو حیاط گفتن تو باغچه سیگار چال کردیم برو بردار بیچاره از همه جا بی خبر رفت زمینو می کند ازش فیلم گرفته بودن با تلگرام فرستادن برای مادرش گفتن ببین هنوز تو توهمه داره دنبال گنج می گرده مادره بیچاره از همه جا بی خبر پول می داد تا فرزندش خوب بشه خلاصه طرفو دو سال نگه داشته بودن. ملاقاتی که برای کسی میومد سه نفر از کمپ کنار آدم میشستن که مبادا چیز اضافه ای نگویی.یه روز خانمم به موبایل کمپ زنگ زده بود شانسی وضعیت را گفتم یکی از اونا شنید خلاصه بعدش پدرمو در آوردن هر چی فحش بود با کتک بهم دادن ولی خدا رو شکر یه هفته بعد اومدن دنبالم ولی تو اون یه هفته بالا پایینم کردن میگفتن زنت طلاق گرفته ورفته مادرت گفته تا دو سال نگهت داریم چون نمیدونستم یه هفته دیگه میان دنبالم تماسی هم با هیچ جا نداشتم الآن بیست روزه اومدم بیرون ولی در ب اتاق خواب رو قفل می کنم تپش قلب گرفتم پنج ماه نمیذاشتن دراز بکشیم که این امر باعث شد مهره های کمرم جا به جا شده و دچار دیسک کمر هم شده ام .بدترین و آزاردهنده تر از همه برای من این بود که جلوی پسرم منو دست وپا بسته انداختن روی شونشون و بردن خدا سر هیچ کسی نیاره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
این چه مدل ترک کردن هست کسی را به این شکل برای ترک ببرند مشخصه که طرف ترک نمی کنه واقعا که چه کارهایی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
این طور که ما دیدیم . فیلم را دوربین مدار بسته گرفته ، دوربین چطور برود کمک کند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
لطفا مسئولین فکری به حال کمپ های ترک اعتیاد کنند. در این مراکز شخصیت و انسانیت زیر پا گذاشته میشه و به بدترین شکل با بیمار رفتار می شود و این گونه رفتارهای تحقیرآمیز و ظالمانه با بیماران یکی از مهمترین دلایلی هست که افراد بعد از ترخیص دوباره لغزش می کنن.مسئولین امر لطفا نظارت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
متاسفانه مردم ایران تو همچین مواقعی فقط نگا کردن و فیلم گرفتن رو بلدن میگن بریم جلو برامون دردسر میشه ولی باید یک ان خودت رو جاط اون طرف بزاری مردونگی وکمک کردن دیگه قدیمی شده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
با دوربین مدار بسته فیلم گرفتن. کسی اونجا نبود
آخرین اخبار