تهران میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت:مسابقات قهرمانی کشور به منظور انتخاب ملی پوشان به میزبانی تهران برگزار می شود

اصغر هادی زاده در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور جانبازان و معلولین با حضور 20 استان به میزبانی تهران 4 تا 6 خرداد ماه برگزار می شود که این رقابت ها از نظر انتخابی تیم ملی برای پارالمپیک ریو حائز اهمیت است.
 
وی افزود: پنجمین دوره از مسابقات قهرمانی کشور به صورت آزاد برگزار می شود و هر استان بین یک تا سه تیم به این رقابت ها اعزام کرده و هر تیم شامل 8 ورزشکار و یک مربی است. دراین رقابت ها علاوه بر ورزشکاران جانبازان و معلولین ، دو و میدانی کاران نابینا نیز حضور دارند تا ارزیابی مناسبی از ورزشکاران این رشته داشته باشیم.  
 
هادی زاده ادامه داد: تاکنون 19 سهمیه برای پارالمپیک ریو قطعی شده است و تعیین نفرات هر سهمیه باید ورزشکاران حاضر در رقابت های قهرمانی کشور باید مطابق با استانداراد های بین المللی رکورد چهارم رنکینگ جهانی را در کلاس ها  ماده های دو و میدانی بدست آورند تا به تیم ملی دعوت شوند.
 
رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت: حدود 300 ورزشکار شامل 200 دو و میدانی کار در بخش مردان و 100 ورزشکار در بخش بانوان در مسابقات قهرمانی کشور در مجموعه آفتاب تهران با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار