اصفهان؛

جشنواره ملی فیلم روح الله در اصفهان

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی در اصفهان از برگزاری جشنواره ملی فیلم روح الله در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام عباس کمساری در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی موسسه نشر و تنظیم آثار امام، ترویج افکار و نظرات امام خمینی (ره) است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته توسط موسسه، تمامی نوشته‌ها و آثار امام منتشر و بسیاری از این آثار به زبان‌های زنده دنیا ترجمه و در اختیار آزادگان جهان قرار گرفته است.

کمساری هدف از برگزاری جشنواره فیلم روح الله را استفاده از ظرفیت نیروی جوان فیلم‌ساز عنوان کرد و گفت: این جشنواره از 3 خردادماه همزمان با سالروز آزادی سازی خرمشهرافتتاح وتا 5 خرداد ماه ادامه دارد.

مدیر موسسهتنظیم و نشرآثار حضرتامامخمینی در اصفهان اشاره کرد: بیش از 1000 اثر در قالب‌ فیلم، پویانمایی، مستند و نماهنگ به دبیر خانه این جشنواره رسید که 50 اثر توسط داوران برای حضور در جشنواره فیلم روح الله انتخاب شد که استان های تهران، خراسان رضوی، خوزستان و اصفهان به ترتیب بیشترین آثار ارسالی را داشته اند.

کمساری با تأکید بر نقش داوران در کیفیت جشنواره‌ها اعلام کرد: کمال تبریزی، مریلا زارعی، فرشته طائرپور، ابوالفضل جلیلی و محمدحسین حقیقتی گروه داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

مدیر موسسه تنظیم و نشرآثار حضرت امام خمینی در اصفهان بیان داشت: نمایشگاه عکس با عنوان لبخند روح الله و اکران فیلم 60 تا 180ثانیه ای همراه با نقد و بررسی از جمله برنامه هایی است که در حاشیه این جشنواره برگزار می شود.

کمساری افزود: تجلیل از خانواده‌های شهدای هنرمند، پیشکسوتان و هنرمندان انقلابی که در ترویج افکار امام مؤثر بودند از دیگر برنامه های این جشنواره است. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.