آيت الله شيخ جواد مروي ديدار با بهائيان را به شدت محكوم كرد

استاد دروس خارج حوزه علميه قم و از اساتيد و پرورش يافتگان حوزه علميه خراسان در ابتداي درس خارج خود اقدام ديدار با بهائيان توسط فائزه هاشمي را به شدت محكوم كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، آيت الله شيخ جواد مروي گفت: يا اين افراد از ماهيت اين جريان استعماري ضد اسلام و ضد تشيع خبر ندارند يا اينكه واقعا ليبراليسم فكري، اين‌ها را به اينجا رسانده كه حاضر شوند در كنار جمعي بهايي، زير عكس منفور بهاء الله بنشينند.
وی با بيان اينكه بهائيت داراي باطن بسيار خشن و چهره بسيار پليدي است، گفت: زماني كه آن‌ها در ايران در تقابل با مسلمانان و شيعيان برخاستند، جنايات بسياري را مرتكب شدند؛ اما برخي آنقدر ساده لوح‌اند كه امروز اين حركت ظاهري و لبخند بهائيت آن‌ها را فريب داده است و حاضر شده‌اند كه با آن‌ها ديدار كنند.

استاد خارج حوزه علميه قم تصريح كرد: مديريت اين جريان شيطاني توسط رژيم صهيونيستي انجام مي‌شود، رژيمي كه از هر انگشتش خون مظلومي مي‌چكد.

آيت الله مروي در ادامه اين حركت را به شدت محكوم كرد و خاطرنشان كرد: اين خانم وابسته به بيتي است كه به نظام و انقلاب و قبل از انقلاب خدمت‌ كرده است، لذا انتظار اين است كه به طور بسيار قاطع و سريع، بيتي كه اين خانم منسوب به آن است، اين جريان را با صراحت محكوم كنند.

وی با تأكيد بر اينكه قطعاً مطالبه روحانيت از آقايان اين است كه اين حركت را به جد محكوم كنند، گفت: اگر هم تاكنون اين حركت محكوم شده است، از آن تقدير مي‌شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار