کرمان؛

برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از جوانان برتر رفسنجان

مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان نخستین جشنواره تجلیل از جوانان برتر شهرستان رفسنجان را 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مشاور فرماندار در امور جوانان و دبیر این جشنواره بااشاره به اینکه این جشنواره در 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود ، گفت:این جشنواره با هدف شناسایی، تجلیل و تشویق جوانان برتر این شهرستان و معرفی آنان به جامعه، در 5 بخش برگزار می شود.

علی غلامرضاپور، بخش های پنج گانه این جشنواره را بخش کارآفرین برتر،پژوهشگر برتر، فعال اجتماعی برتر، هنرمند برتر و ورزشکار برتر ذکر کرد و افزود: فراخوان این جشنواره از 24 فروردین امسال در سطح شهرستان رفسنجان منتشر شد، از جوانان شهرستان رفسنجان دعوت شد تا با ارسال رزومه و سوابق فعالیت خود در جشنواره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد:در نهایت در هریک از بخش های جشنواره 3 جوان برتر بر اساس شاخص های بومی و نیز بر مبنای اولویت های فعالیت در شهرستان رفسنجان، انتخاب می شود.

غلامرضا پور تاریخ برگزاری جشنواره را ساعت 17 روز 29 اردیبهشت جاری در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج)رفسنجان ذکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری این جشنواره ضمن تشویق و تجلیل جوانان برتر شهرستان رفسنجان باعث ایجاد انگیزه در نسل جوان بوده و تاثیرات مثبتی در رشد علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی جوانان شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار