وضعیت مبهم ملوان بندر انزلی؛

روزهای سیاه و قوهای سپید

وضعیت باشگاه ملوان بندر انزلی با گذشت 4 روز از پایان لیگ پانزدهم همچنان نامعلوم است .

قوی سپید در جستجوی آشیانه از دست رفتهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، قوی سپید انزلی که از جمله تیم های ریشه دار و قدیمی کشور محسوب می شود با شکستی که  درمقابل سیاه جامگان در هفته پایانی لیگ بدست آورد راهی لیگ یک شد .

ملوانان که روزگاری در فوتبال ایران برای خود آقایی می‌کردند حالا تنها سکوت کرده‌اند. انزلی همچنان در بهت و ماتم است و سکوت خیابان‌های منتهی به ساختمان این باشگاه را فرا گرفته است .

قوهای سپید از همان ابتدا لیگ پانزدهم را با اشتباهات فراوان آغاز کردند اما هیچگاه مسئولان این تیم حاضر به پذیرش اشتباهاتشان نبودند و بعضاً به اعمالی دست می زدند که توضیح منطقی نداشت. در حالی که ملوانان می توانستند از همان ابتدا محمد احمدزاده را به تیم خود بیاورند این کار را نکردند و ابتدا قلعه نویی ، سپس استیلی را به انزلی آوردند و قرارداد های عجیبی با این مربیان  بستند . 

قلعه‌نویی برای 3بازی بیش از 30 میلیون تومان طلبکار بود که همان پول را به ملوانان برگرداند تا صرف هزینه های خودشان شود . استیلی هم 800 میلیون تومان قرارداد بست اگرچه استیلی هم از خیر دریافت پولش گذشت اما به هر حال این قرارداد بسته شده بود . 

روز شمار ملوان در لیگ پانزدهم پر از این داستان‌هاست که نمی توان آن‌ها را کامل شرح داد اما به هر صورت اصرار بر ماندن استیلی و آوردن مدیری مانند رضاییان به انزلی که تیم های زیادی را راهی لیگ یک کرده است، منطقی نبود.  

به هر حال تنها شخصی که از اعضای باشگاه ملوان حاضر به عذر خواهی از هواداران شد، احمدزاده بود . در حالی که احمد زاده کم ترین نقش را در این اتفاق تلخ داشت اما جراتش بیش از سایرین بود . حال باید دید آیا ملوان بندر انزلی با این حجم از بدهی ها ، کم بود امکانات ، یکدست نبودن و سایر مشکلات تونایی تیم داری را دارد یا خیر. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار