پیشنهاد اروپایی به آقای گل سرخپوشان

3 جانشین حاضر و آماده برای طارمی

آقای گل لیگ برتر فوتبال از کشورهای مطرح دنیای فوتبال پیشنهاد دارد.

3 جانشین حاضر و آماده برای طارمیبه گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مهدی طارمی درخشش فوق العاده‌ای در لیگ پانزدهم داشت. براین اساس مهاجم گلزن پرسپولیس مدنظر تیم‌هایی از لیگ‌های اسپانیا، آلمان، ایتالیا و انگلیس قرار گرفته است.

طارمی خودش هم ابراز تمایل کرده که دراروپا بازی کند. براین اساس چند مدیر برنامه با وکیل طارمی مذاکره کردند تا زمینه انتقال این بازیکن را به اروپا فراهم کنند.

طارمی فصل قبل از تیم‌های روسیه و سوئد پیشنهاد داشت اما ترانسفر وی به علت پایبندی اش به قرارداد با پرسپولیس منتفی شدتا مدت قرارداد وی با باشگاهش به پایان  برسد.

در حال حاضر مهاجم گلزن پرسپولیس چند پیشنهاد جدی از ایتالیا دارد.فروزینون تیم رده نوزدهمی سری   Aیکی از تیم‌هایی بود که به طارمی پیشنهاد داد اما سقوط این تیم ‌این انتقال را منتفی کرد.

دو تیم دیگر از ایتالیا، شامل جنوای رده دهمی و کروتنونه تازه صعود   کرده به سری A  به طارمی پیشنهاد دادند.

گفته می‌شود کروتنونه  به صورت جدی پیشنهاد 300 هزار یورویی داده است که نمایندگان طارمی قصد دارند قیمت طارمی را بالا ببرند.

همچنین گفته می‌شود برایتون انگلیسی تیم صعود کرده به لیگ برتر هم طارمی را می‌خواهد.

باتوجه به پیشنهادهای اروپایی طارمی ، باید جدایی ستاره قرمزها را قطعی بدانیم.

به هرحال برانکو به صورت جدی به دنبال جانشینی برای طارمی است.

گوچی درتیررس برانکو 

رضا قوچان نژاد به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی طارمی مطرح می‌شود.

حتی گفته می‌شود که هدایتی حاضر شده که رقم قرارداد گوچی را تقبل کند.

قوچان نژاد 28 ساله بعد از جام ملت‌های آسیا جایگاهش را در تیم ملی از دست داد ه و رقابت را به سردار آزمون آماده باخته و در چارلتون هم ناکام بود.

به هرحال گوچی قراردادش را با چارلتون فسخ کرد و حالا تیم ندارد.

هرچند حضور قوچان نژاد در لیگ ایران بعید است و وی بازهم می‌تواند در اروپا به فوتبال ادامه دهد اما شاید با پیشنهاد مالی خوب ، سرخپوش شود .

کاوه رضایی بر سر دوراهی 

کاوه رضایی مهاجم ذوب آهن هم یکی از گزینه‌های مد نظر برانکو برای فصل بعد است. مهاجم ذوب آهن بازیکن آزاد است اما دوست دارد در اروپا فوتبالش را ادامه دهد.

گفته می‌شود رضایی از لیگ‌های لهستان و دانمارک که پیشنهاد دارد اما اگر این پیشنهادها جدی‌تر نشود، این بازیکن سرخپوش می‌شود.


پدیده سایپا سرخپوش می‌شود 

میلاد ترابی مهاجم جوان سایپا هم یکی از گزینه‌های مد نظر برانکو در خط حمله است.

سرپرست سایپا با انتقال ترابی به پرسپولیس مخالفت کرده‌است ، اما باید دید این بازیکن می‌تواند رضایت نامه‌اش را از نارنجی پوشان بگیرد یا نه..!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار