رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به امضای تفاهمنامه بین این فدراسیون و صندوق حمایت هدف از این اقدام را تسهیل کارهای درمانی قهرمانان و پیشکسوتان عنوان کرد.

صندوق حمایت و فدراسیون پزشکی ورزشی تفاهمنامه همکاری امضاء کردندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درخصوص تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون و صندوق حمایت گقت: این تفاهمنامه براساس همکاری دو جانبه است. ما در کارهای درمانی و چکاپ سالیانه قهرمانان، اجرای معاینات سالیانه قهرمانان و انجام امور درمانی قهرمانان و پیشکسوتان و همچنین در زمینه های آموزشی، علمی و پژوهشی کمک می کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: براین اساس چکاپ سالیانه پیشکسوتان انجام شده و اگر نیاز باشد در اقدامات مربوط به فیزیوتراپی، ارتوپدی و اقدامات تخصصی کمک می کنیم. حتی در این تفاهمنامه کارهای دندانپزشکی نیز صورت می گیرد و قهرمانان هزینه ای پرداخت نمی کنند.

وی با اشاره به ویزیت برخی از پیشکسوتان در منزل نیز بیان کرد: با حضور در منزل پیشکسوتانی که از پاافتاده هستند و وضعیت خوبی ندارند آن ها را چکاپ و حتی خدمات پزشکی قابل اجرا در منزل هم برایشان انجام می شود.

نوروزی هدف اصلی فدراسیون از این تفاهمنامه را حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان عنوان کرد و گفت: وقتی پیشکسوتان ورزش را کنار می گذارند باید مورد توجه قرار بگیرند. آسیب دیدگی ها و دردها تازه به سراغ آن ها می آید و ما می خواهیم با همکاری صندوق به سلامتی این افراد کمک کنیم.

لازم به ذکر است همکاری های آموزشی و فرهنگی برای مخاطبین صندوق، همکاری در برنامه‌‎ریزی و اجرای معاینات سالیانه قهرمانان بر اساس اعلام نیاز از سوی صندوق و همچنین انجام امور تشخیصی، درمانی و توانبخشی قهرمانان و پیشکسوتان مطابق با قوانین مربوطه، تشویق، ترغیب و تسهیل عضویت اعضاء محترم صندوق در کمیته خدمات درمانی فدراسیون و معرفی اعضاء صندوق جهت امور تشخیصی، درمانی و توانبخشی قهرمانان و پیشکسوتان و پرداخت هزینه‌های متعلقه از طریق بیمه‌های مربوطه و راهکار‌های قانونی بخشی از مواد تفاهمنامه فدراسیون پزشکی ورزشی و صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار