مطالبات فدراسیون دوچرخه سواری در سال یک میلیارد تومان است و من بابت بیماری محمد قادری باید یک میلیار پرداخت می کردم زیرا او دوست داشت در امریکا درمان شود!

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قادری یکی از رکابزنان به نام دوچرخه سواری است که به بیماری سرطان مواجه شد و مدتی در ایران به مداوا پرداخت اما برای ادامه معالجات به آمریکا سفر کرده و هنوز بازنگشته است.
 
این رکابزن برای رفع مشکلات مالی اش با فدراسیون مذاکراتی داشته و بر حسب اتفاق  جریاناتش را همه می دانند. اما باید به این بپردازیم که برای پرداخت هزینه بیماری ورزشکاران چه کسی مسئول است؟ فدراسیون ها تا چه حد می توانند کمک کنند و چقدر از هزینه سالیانه فدراسیون را هزنه بیماری یک ورزشکار کنند؟وزارت ورزش چه مقدار از این درد را تقبل خواهد کرد؟صندوق حمایت از ورزشکاران که ماهیانه حقوق اندکی به ورزشکاران حرفه ای می پردازد چقدر سهم دارد؟  
 
 خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص برخی اظهاراتی که درباره او به منظور کمک به رکابزن سرطانی ساکن همدان اظهار کرد: من به این مسائل نمی پردازم زیرا آنقدر برای همین رکابزن زحمت کشیدم و به شهرداری و وزارت خانه و فدراسیون پزشکیغیره رو انداختم که گفتن ندارد.
 
وی افزود: هزینه سالیانه فدراسیون یک میلیارد تومان است در صورتی که این رکابزن برای دروان بیماری اش یک میلیارد در آمریکا باید هزینه می کرد.این بیماری را در کشور خودمان هم می شد با هزینه کمتردرمان کرد.اما او علاقمند بود که حتما در آمریکا به ادامه درمان بپردازد.بنابراین اگر کسی علاقمن است که درمانش سطح بالا باشد جزو خواستگاه خودش محسوب می شود و خارج از عرف است که از دیگری توقع داشته باشد.  
 
قمری در ادامه بیان کرد: البته باز هم بخشی از این هزینه را تهیه کردیم و بخشی هم شهرداری و فدراسیون پزشکی داد و واریز کردیم.اما واقعا بیشتر از آن نداشتیم که پرداخت کنیم. ما به اندازه کافی به محمد قادری کمک دادیم.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: محمد قادری هنگامی که در کشور در حال درمان بود به دیدارش هم رفتیم.اما تهیه تمام هزینه چزو تعهدات ما نیست . 

رئیس فدراسیون در خصوص اینکه محمد قادری به برخی  رسانه ها گفته است که قمری به او گفته کی می‌میری؟! توضیح داد: ما با ورزشکاران مزاح می‌کنیم اما درباره این موضوع، حرفی برای گفتن ندارم. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار