لغو اردوي ابي پوشان و بازدید نمايندگان استقلال از خرمشهر

اردوی تیم فوتبال استقلال پیش از برگزاری فینال جام حذفی لغو شد و ابي ها بازي دوستانه برگزار خواهند كرد

لغو اردوي ابي پوشان و بازدید نمايندگان استقلال از خرمشهربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با صلاحدید کادر فنی استقلال ،اردوی ابي پوشان که قرار بود پيش از فينال جام حذفي براي امادگي هر چه بيشتر بازيكنان برگزار لغو شد. طبق برنامه قرار است آبی پوشان هر روز تا دیدار فینال جام حذفی در یک نوبت تمرینات خود را در تهران پیگیری کنند.



بازي دوستانه ابي پوشان
از طرفي با توجه به اینکه تا روز فینال جام حذفی نزدیک به دو هفته زمان باقی است کادر فنی استقلال برای اینکه بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند روز جمعه یک دیدار دوستانه را برنامه ریزی کرده است.البته هنوز حريف ابي پوشان در اين ديدار مشخص نشده است .


برنامه سفر ابي ها به خرمشهر
کاروان استقلالي ها برای دیدار مقابل ذوب آهن در فینال جام حذفی روز 8 خرداد ساعت 15 عازم آبادان خواهند شد. همچنین قرار است آنها بعد از بازی شب را در این شهر مانده و روز 10 خرداد ساعت 12 ظهر به تهران بازگردند. 


بازديد نمایندگان باشگاه استقلال از خرمشهر 
پرویز مظلومی سرمربي و فرزاد مجیدی سرپرست موقت تيم به نمایندگی از باشگاه استقلال به خرمشهر سفر خواهند کرد تا بازدیدی از چمن و امکانات محل برگزاری دیدار فینال داشته باشند تا به نوعي شرایط این ورزشگاه را بسنجد. مظلومی و مجیدی اواخر هفته آینده به خرمشهر سفر خواهند کرد.


دیدار فینال جام حذفی طبق اعلام سازمان لیگ روز 9 خرداد در خرمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار