ساری،

تحول اقتصادی اولویت امسال وزارت کشور

تحول اقتصادی اولویت اساسی امسال وزارت کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون سیاسی وزیر کشور در همایش آموزشی و تخصصی فرمانداران ، مدیران کل سیاسی استانداری ها و مدیران ستادی وزارت کشور در ساری؛ تحول اقتصادی با شناسایی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی ، کاهش معضلات اجتماعی و تکریم ارباب رجوع را اولویت امسال وزارت کشور اعلام کرد.

مقیمی همچنین به روز رسانی و تقویت اطلاعات ، آموزش های تخصصی و حرفه ای فرمانداران ،ایجاد هماهنگی میان آنان به منظور اجرای سیاست های عمومی دولت و تبادل و تدوین تجربیات موفق فرمانداران در حوزه های مختلف را از اهداف این گردهمایی دانست.

او از فرمانداری ها بعنوان خط مقدم خاکریز تحول اقتصادی یاد کرد و گفت: فرمانداران باید ادارات دولتی را بسیج کنند تا با ورود مردم به حوزه های اقتصادی ؛ تحقق اقتصاد مقاومتی آسانتر شود.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: درک جایگاه فرمانداری ها و بهره گیری از ظرفیت آنها برای خدمات رسانی به مردم باید در الویت کاری فرمانداران باشد.

مقیمی با افتخار آمیز خواندن انتخابات سال گذشته ، رضایتمندی عمومی در این باره را نتیجه همت دولتمردان دانست که برای اجرای صحیح آن تلاش کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.