مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال:

نامه مصوبات مجمع به فیفا ارسال شده/اینفانتینو رسما به تاج تبریک گفت

حسینی در مورد به رسمیت نشناختن ریاست تاج در فدراسیون فوتبال گفت:تغییرات رسما به اطلاع فیفا رسیده و رئیس فیفا نیز این انتخاب را تبریک گفته است.

امیر حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ادامه داد:با توجه به اظهارات برخی از دوستان در خبر منتشره مبنی بر اینکه فیفا هنوز تاج را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال نمی شناسد لازم است توضیح دهم که پس از برگزاری مجمع طی یک نامه تمامی مصوبات را اهم از انتخاب رئیس و نواب به فیفا ارسال شده است و بلافاصله اینفانتینیو رئیس فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال این سمت را به تاج تبریک گفته است و در این نامه خوشحالی خود را از این انتخاب ابراز داشته اند.

وی افزود:پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در کنگره جهانی فدراسیون بین المللی فوتبال که تمامی مسئولان در آن حضور داشتند و تغییرات انجام شده به اطلاع فیفا نیز رسیده است و مراحل اداری و نامه ها و تمهیدات لازم از سوی فدراسیون به فیفا ارجاع دادیم و پیگیری های لازم و اطلاع رسانی به کنفدراسیون آسیا هم انجام پذیرفته و مشخص شده است.

مهدی تاج به صورت رسمی و با تایید فیفا با طی مراحل اداری و نامه نگاری ها مورد وثوق فیفا و مجامع جهانی است و اعضاء فدراسیون در پست ای مختلف وظایف خود را می دانند و در سریع ترین زمان ممکن این اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار