مهاباد؛

سفیران بین المللی محیط زیست از قهرمانان ورزشی آذربایجان غربی

4قهرمان ورزشی آذربایجان غربی سفیران بین المللی محیط زیست شدند محسن شادی ، سیامند رحمان ، عبدالرضا علیزاده و طاهر عاشوری چهار قهرمان ورزشی آذربایجان غربی هستند که به عنوان سفیران بین المللی محیط زیست و دریاچه ارومیه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، این چهار ورزشکار با حضور در پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه، حمایت خود را از فعالیت های زیست محیطی در راستای حفاظت از تنوع زیستی و احیای دریاچه ارومیه اعلام کردند.

مدیر کل محیط زیست استان هم در حاشیه برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در ارومیه با اهدای لوح سپاس از این ورزشکاران قهرمان تجلیل کرد.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز همزمان با سراسر کشور از 25 اردیبهشت ماه در ارومیه آغاز شده و تا 31 این ماه فیلم های آن هر روز به صورت رایگان در موزه تاریخ طبیعی ارومیه برای علاقه مندان اکران می شود.

محسن شادی قهرمان روئینگ جهان و آسیا، سیامند رحمان قهرمان معلول وزنه برداری جهان و المپیک، طاهر عاشوری قهرمان شمشیربازی آسیا و عبدالرضا علیزاده ملی پوش والیبال و قهرمان آسیا چهار ورزشکار استان هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.