کرمان؛

واحدهای تولیدی نیمه تعطیل کرمان به رونق باز می گردند

استان کرمان از محل بودجه مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی 860میلیاردتومان برای رونق واحدهای تولیدی خوددریافت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمود سلطانی زاده با تاکید براینکه سهم استان کرمان از این رونق دار شدن واحدهای نیمه تعطیل وتعطیل، 860میلیارد تومان بود اظهار کرد: واحدهایی که متقاضی این تسهیلات هستند می توانند به سایت بهین یاب به آدرسwww.behinyab.comمراجعه وثبت نام کنند.


سلطانی زاده با اشاره به اینکه 330مورد واحد راکد در استان کرمان داریم گفت: امیدواریم با این کمک تحرک خوبی در این واحدها ایجاد شده وشاهد بازگشت آنان به چرخه تولید باشیم.

وی اظهار کرد: 400واحد نیمه فعال داریم که با کمتر از ظرفیت واقعی کار می کنند

سلطانی زاده با تاکید براینکه دولت مصر است که رونق به تولید بازگردد اظهار کرد:در خصوص بدهی بانکی برخی واحدها نیز تصمیمات خوبی گرفته شده است .

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان کرمان با اشاره به برگزاری روزانه ومرتب کارگروه رفع موانع تولید در این سازمان گفت: در این کارگروه نیز برای نحوه پرداخت تسهیلات تصمیم گیری می شود.

سلطانی زاده خاطرنشان کرد:از 730واحد که مشکلات تولیدی دارند تاکنون به 11درصد واحدها کمک شده تا به چرخه تولید اقتصادی استان بپیوندند.

وی از برگزاری 59 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته خبردادوافزود: با شورای گفت و گو و نیز پنجره واحد جلسات متعددی برگزار شده و352 مصوبه خروجی این جلسات بوده است که تاکنون 30 درصد این مصوبات اجرایی شده اند

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت از پرداخت 710میلیون تومان بدهی های بانکی واحدهای تولیدی در سال گذشته خبرداد وتاکید کرد:در مرحله اول پرداخت تسهیلات واحدهای کوچکتر که زیر100نفر اشتغال دارند در اولویت پرداخت
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار