مدیرعامل جدید خانه تئاتر:

خانه تئاتر برای ادامه همکاری با ایرج راد مشکلی نداشت

مدیرعامل خانه تئاتر از نبودن حال خوش تئاتر و عملکرد هیئت مدیره تئاتر در این دوره گفت.

اصغر همت مدیر عامل جدید خانه تئاتر در گفتگو  با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص  عملکرد هیئت مدیره این دوره اظهار داشت: در واقع خود هیئت مدیره تصمیم گرفت تا به گونه‌ای دیگر عمل کند تا در تئاتری که هیچکس نمی‌تواند ادعا کند وضعیت خوبی دارد، با همکاری اعضاء و مسئولان این حوزه تحولاتی رقم بخورد.
 
وی با بیان اینکه هیئت مدیره، طبق خواسته  ایرج راد عمل کرده است، اظهار داشت: ایرج راد به علت خستگی و رسیدگی به کارهای خود پس از  15 سال، خواستار تغییر در مدیریت خانه تئاتر شد وگرنه هیئت مدیره مشکلی  با ادامه همکاری با وی نداشت.
 
مدیرعامل  جدید خانه تئاتر در راستای  وضعیت خانه تئاتر تصریح کرد: خانه تئاتر جدای از تئاتر نبوده و مانند خود تئاتر  حال و روز خوشی ندارد. به همین منظور مسئولان می بایست یک طرح دیگری را پیش ببرند تا در روند کار تحولی اساسی صورت بگیرد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه هیئت مدیره تصمیم گرفته است تا اوضاع را به صورت منطقی  پیش ببرد که امیدوارم با اتحاد بین اعضاء و مسئولان این اتفاق میسر شود. همچنین در خصوص تدابیری که در این حوزه می بایست انجام شود، فرصتی را از هیئت مدیره خواستار شدم تا خواسته هایم  را برایشان ارائه بدهم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار