قلعه نویی: مطمئنم به بازی برمی گردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست سنگین تیمش مقابل النصر در دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا ابراز اطمینان کرد که تیمش می تواند این نتیجه را جبران کند.

قلعه نویی: مطمئنم به بازی برمی گردیم
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس ازشکست 4-1 تراکتورسازی مقابل النصر امارات در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوبی،امیر قلعه نویی سرمربی تراکتور سازی اطمینان داد که شاگردانش می توانند هفته آینده در بازی برگشت این نتیجه را برگردانند.

او در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:  بیشتر زمان مسابقه در کنترل ما بود و عجیب بود که النصر تنها چهار فرصت گلزنی ایجاد کرد  و از آن فرصت ها به 4 گل رسید.من اطمینان زیادی دارم که ما می توانیم دربازی برگشت نتیجه خوبی بگیریم و به بازی برگردیم.

مقصراین شکست ،خط دفاعی ما بود، آنها به دستورات عمل نکردند که بهای آن چهار گل بود. با این حال ما هنوز هم شانس باز گشت به بازی را در دیدار برگشت داریم و امیدوارم بازیکنان ما در خانه بازی بهتری انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
امیر خان همت کنید زدیم بخدا خیلی زور داره باید ببریم .وشما هم تعصب ومدیریت خوبی داری بخاطر عربستانم که شده وروکم کنی ببرید .چهارم لیگ شدید افتخاره .خیلی باحالی مرگ بر دشمنان ایران وایرانی درود بر اذربایجان ایران عزیز وبا تعصب ونترس تراکتور میزنه نزدم خیالی نیست عربستانو که زدیم عالیه .انشاالله فصل بعد یا حق
آخرین اخبار