پیامک‌های دریافتی 1395/02/29

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست ونهم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

                 
1226...0918:کارگرانی هستند از شرکتها یا کارخانه ها اخراج میشوند، برای دریافت طلبشان به اداره کار مراجعه می کنند بعد أز تشکیل پرونده ماه ها باید پشت در دادگاه اداره کار سرگردان باشند و یا مورد تمسخر آن صاحب شرکت قرار بگیرند ...پیگیری کنید.

1226...0918:سلام . از تلاش صادقانه تان تشکر . ترا بخدا سری هم به اداره تعاون و رفاه اجتماعی بزنید . بخاطر کارگرانی که حقشان پایمال میشود...

7513...0912:امروز در شهرک آپادانا بلوک 46 سه خانه در اثر سهل انگاری هیات مدیره به علت نشت گاز منفجر شد و سه نفر نفر حال وخیمی دارند و هیچ کس جوابگو نیست ...پیگیری کنید.

3275...0919: یک بارم برا این مهاجرا صحبت کنین ،خود ما که ایرانی هستیم بیکار باید باشیم شمارا به خدا پیگیر کنین هرجای برای کارمیری کمتراز 10 تا افغان نیستن ...ممنون/// گزارش تهیه کنید.
 
5921...0935: سری به شهرداری قم بزنید، مخصوصا شهرداری منطقه 4 زمینهای مردم رو به بهانه داخل طرح می گیرند و جواب درست نمیدند...پیگیری کنید.

6729...0912:باسلام، در سال 1360 یک قطعه زمین به مساحت 140 متر مربع از نماینده رسمی کمیته امداد در منطقه 15 تهران (مسگرآباد) خریداری و سند و قولنامه ممهور به مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری دریافت شده است لیکن زمین مذکور توسط شهرداری تبدیل به فضای سبز شده و حکم صادره حاکی از اعطای ماعوض توسط شهرداری تهران (منطقه 15)به مالکین زمین های مذکور ( 120 نفر) می باشد. به عبارتی 35 سال پیش زمین ها تصرف و سال 1393 به صورت یکطرفه ارزش هر متر زمین مذکور را 800000 تومان به قول خودشان کارشناسی کرده اند و امروز هم پاسخ می دهند اعتباری در این خصوص از شهرداری مرکز واصل نشده است. ارادتمند ابوالفضل خزائی فر...پیگیری کنید.

1286...0935:سلام از اجاره غرفه های تره بار شهرداری تهران که بعضی جاها ماهانه تا 30 میلیون هست خبر دارید در مناطق مختلف سئوال کنید چرا اجاره را پایین نمی آورد تا غرفه دارها را موظف کند تا میوه... ارزان به مردم بفروشند. غرفه دار ها همه مجبور میشود میوه درجه 3 را بجای درجه 1 بفروشد تا اجاره و هزینه در بیاید .لطفا برای رضای خدا دنبال بفرماید

0332...0917:با سلام.. خواهشن در مورد بخشنامه مستمری بگیران تامین اجتماعی که اگه ازدواج کنند ،حقوقشان قطع نمیشود کی اجرا میشه... پیگیری کنید

0197...0911:با سلام شما رو بخدا به داد طولانی ترین جاده جنگلی کشور و تنها راه ارتباطی استان مازندران به سمنان که به جاده مرگ معروفه برسید که توی این جاده یک کیلومتر بدون دست انداز پیدا نمیکنید....گزارش تهیه کنید.
 
8323...0910:با سلام چرا مبلع معاینه فنی تاکسی 50هزار تومان شده است به چه مرجعی باید گفت؟پیگیری کنید.

8970...0912:سلام،عابرين پياده در چهارراه خاني آباد (سمت مترو شوش ) به علت چشمك كردن چراغ راهنمايي و بعضا خاموش كردن چراغ مذكور هنگام عبور از چهارراه امنيت جاني ندارند و هنگام معترض شدن به مامورين پليس مستقر در چهارراه ، در جواب مي گويند اولويت ما ترافيك نه جان عابر پياده ، لطفا پخش كنيد قبل از كشته شدن عابر پياده...

7149...0915:باسلام 3 درصد بيمه بيكاري ازكارفرماي كارگر تامين اجتماعي مي گيرد ولي موقع بيكار شدن كارگر مي گويند به برزه هاي عمراني تعلق نمي گيرد...گزارش تهیه کنید.

9331...0918:سلام لطفا درباره مشكل هاي كارگرهاي ساختماني گزارشي بگيرين، چرا به اين قشرتوجه نمي شود؟ دستمزد بسيار پايين است ولي تورم همچنان بالاست. از عيدي و باقي مزايا محرومند! چرامسئولان به فكر نيستن؟ بررسی کنید.

8647...0912:سلام ما اعضا تعاونی مسکن خادمین شهرداری تهران همانطوری که از نامش پیداست به خادمین شهر تعلق داشته لذا و بهمین خاطر نتوانسته بعداز سیزده سال آرامش خاطری برای خدمتگزاران راستین شهر ایجاد نماید، لذا خواهشمندیم حداقل دیگرمسؤلین تامین کننده آرامش شهروندان تهرانی( بغیراز مسؤلین شهرداری) برای ما کاری بکنند... محل پروژه شهرک مروارید شهر در منطقه 22

3911...0914:سلام لطفا در خصوص نیروهای شرکتی که در ادارات دولتی و در سمتهای حساس و ضروری با عنوان ارکان ثالث و با نازلترین حقوق صادقانه خدمت میکنن و با وعده های تبدیل وضعیت و... سالها رو پشت سر میگذارن گزارش تهیه کنید من خودم 8 ساله تو اداره گاز به عنوان مسئول امور مشترکین مشغول هستم و هیچ چیز در این سالها تغییر نکرده//

4046....0912:لطفاازهمراه اول هم گزارشی تهیه کنید که چرا بدون اینکه از اینترنت استفاده کنیم تو قبض هزینه اینترنت هم برامون میاد با تعرفه عادی یا بسته ماهانه مکالمه فعال میکنیم پیامک فعال شد، هم برامون میاد امابعدش متوجه میشیم عادی حساب شده پیگیری میکنیم هم نتیجه ای نداره..این مشکل برای من و دو نفر از آشنایانم بوجود اومده....گزارش تهیه کنید.!

0135...0914: باسلام تو روخدا پیگیر مشکلات واحدهای تولیدی را بگیرید که بانکها با اين سود تسهیلات این واحدها را به تعطیلی کشانده...پیگیری کنید.

4370...0921: خواهش می کنم پیگیری کنید . من و تعدادی جوان حدود 100 نفر از یک وام خود اشتغالی در قابل تراش سنگ های قیمتی استفاده کردیم قرار بود این وام به حساب آموزشگاه که کارآفرین بودن واریز بشه و ایشون با آموزش و تهیه ابزار و خرید تضمینی کار، عده ای جوان بیکار و تحصیل کرده را مشغول کار کنند که به هیچ کدام از تعهداتشان عمل نکردند و الان ما یک ساله گرفتار اداراتی که زیر تفاهم نامه رو امضا کردند شدیم هیچ کدام جواب گو نیستند...

8242...0916:سلام لطفا پیگیری کنید قضیه بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی به کجا رسید ؟ بیش از یک ماه که مجلس تصویب کرده درصورت پرداخت تاپایان 94 دیرکرد جرایم بخشیده خواهد شد هرچه مراجعه به پلیس +10 میکنم متاسفانه جوابی نمیدن..گزارشی تهیه کنید.
 
3250...0912:سلام خسته نباشي. ميوه فروشها كنار اتوبان آزادگان و....چه ميكنند...ميدانيد چه خطري دارد كه من خودم شاهد بودم چند بار به پليس زنك زدم ، گفتن به  شهرداري زنك بزن... به خاطرخدا شما اطلاع رساني كنيد///
   
7397...0912:سلام از استان البرز مزاحمتون میشم در مورد تاکسی ھای فرسودہ . الان بالغ بر 4 ماہ تاکسیمونو تحویل دادیم ولی تا امروز تاکسی جدید رو تحویل ندادن ترو خدا پیگیری کنین...محمدی از کرج

7554...0912: سلام یه سر برید دفاتر الکترونیک شهرداریها ...پول گرفتن های بدون رسید حتما سوژه مخصوص نسخه است///

8243...0936: باسلام به شرکت ایرنسل بگویید چرا وقتی شارژخریداری میکنیم ، یک دقیقه بعد اس مس میاد که شارژ شما به اتمام رسید...خسته شدیم // پیگیری کنید.
                             
8964...0935:سلام خسته نباشید درباره بیمه رانندگان تاکسی رانان یه گزارش بدید دوسال شد بیمه من تایید نشده ...با تشکر

4900...0910:با سلام تو رو خدا از ثبت احوالم بگید . که اصلا کار ارباب رجوع را انجام نمیده. فامیلی رو عوض نمی کن..پیگیری کنید.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
کنکور تربیت بدنی دکتری و ارشد 1396:
با سلام و عرض خسته نباشید
همان طور که مطلع هستید سازمان سنجش در این روزها سرگرم ثبت نام برای کنکور کاردانی به کارشناسی است. اما اعلام این دفترچه مصادف شد با اتفاقی عجیب برای دانشجویان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی : دانشگاه های دولتی از ثبت نام برای مقطع کارشناسی سر باز زده اند. این شاید بزرگترین ظلم در تاریخ آموزش کشور است که به این جوانان و آیندگان سرزمینمان وارد شده است. پیگیری های آنها نیز به نتیجه ای نرسیده است و مهلت ثبت نام نیز تا پایان وقت روز 18 ان خرداد ماه 1395 اعلام شده است که با توجه به تعطیلی ادارات در روزهای جمعه و شنبه، کار برای این دانشجویان گره خورده است. عمده این نخبگان علوم فنی کشور دانش آموخته دانشگاه فنی شریعتی تهران که در نوع خود بهترین کشورمان است تحصیل کرده اند. از شما تقاضا داریم حرف این ظلم دیدگان را در اختیار بینندگان و خوانندگانتان قرار دهید که شاید دریچه امیدی باز شود.

از همکاری و لطف شما ممنونیم.


کنکور تربیت بدنی دکتری و ارشد 1396
این پیج آرشیو مطالب و کتب و نرم افزار کمکی و لازم برای آمادگی کنکور 95 دانشجویان تربیت بدنی است.
با توجه به اینکه دوروز بیشتر زمان باقي نیست لطفا سریع پخش شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام وخسته نباشید
لطفا در مورد نیروهای شرکتی که رییس جمهور قول تبدیل وضعیت به انها داد پیگیری کنید چون هنوز هیچ خبری نیست
بنده در یکی از بانکهای دولتی بمدت ۱۳سال است که بصورت نیروی شرکتی مشغول به کارم با داشتن مدرک فوق دیپلم ولی هنوز تبدیل وضعیت نشده ام
آخرین اخبار