گیلان؛

پایان نیم فصل اول مسابقات کاراته لیگ نونهالان و نوجوانان

نیم فصل اول مسابقات کاراته قهرمانی لیگ نونهالان و نوجوانان استان گیلان با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس هیات کاراته استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در اولین دوره مسابقات لیگ کاراته قهرمانی نونهالان و نوجوانان گیلان 14 تیم حضور دارند که در دو گروه با هم به رقابت می کنند.
اسفندیار زیال افزود: بر این اساس و در گروه اول این رقابت ها، تیم کاراته نونهالان و نوجوانان کوچصفهان با کسب شش امتیاز تیمی و 39 امتیاز انفرادی از سه مسابقه در صدر جدول قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم کاراته هتل صبوری رشت با کسب شش امتیاز تیمی و 38 امتیاز انفرادی در مکان دوم قرار دارد و تیم آکادمی کاراته باقری رشت (الف) با کسب شش امتیاز تیمی و 34 امتیاز انفرادی از دو مسابقه در رده سوم قرار دارد.
رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: در پایان رقابت های گروه دوم مسابقات کاراته لیگ نونهالان و نوجوانان استان گیلان نیز، باشگاه قاسمی آستانه اشرفیه با کسب 18 امتیاز تیمی و 90 امتیاز انفرادی از شش مسابقه صدرنشین گروه خود شد.
زیال افزود: همچنین تیم کاراته نونهالان و نوجوانان مبارزان رشت با کسب 15 امتیاز تیمی و 81 امتیاز انفرادی در رده دوم قرار دارد و آکادمی کاراته باقری (ب) با کسب 12 امتیاز تیمی و 80 امتیاز انفرادی از شش مسابقه در مکان سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.