فولاد خوزستان در انتظار سرمربی جدید

بعد از خروج دراگان اسکوچیچ از فولاد خوزستان، این تیم هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده است.

 به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فولاد خوزستان که فصلی بسیار سخت و طاقت‌ فرسا را پشت سر گذاشت. در نهایت رتبه 12 لیگ برتر را بدست آورد و بعد از فسخ قرارداد با سرمربی کرواتش یعنی دراگان اسکوچیچ به دنبال یک سرمربی کارآمد و حفظ بازیکنان مفید خود و به خدمت گرفتن بازیکنان موثر است تا فصل آینده حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ برتر داشته باشد.

تاکنون ساسان انصاری و امیر حسین فشنگچی از سرخ‌های اهوازی جدا شده‌اند و بازیکنانی چون مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو، اکبر ایمانی، محمدرضا خانزاده، حسین ابراهیمی و مهرداد بایرامی قراردادشان با باشگاه فولاد خوزستان تمام شده و هنوز تکلیف آنها مشخص نیست و مانده یا رفتن آنها هنوز در حاله‌ای از ابهام است.

از دیگر چالش های باشگاه فولاد خوزستان میتوان به بازیکنان سرباز فولاد خوزستان که در دیگر تیم‌ها بازی میکنند اشاره کرد، سروش رفیعی از جمله این بازیکنان است که مدیر عامل فولاد خوزستان تاکید کرده بعد از پایان دوران مقدس سربازی با توجه داشتن قرارداد 3 ساله با فولاد خوزستان به این تیم بازمیگردد.

پس از اینکه دراگان اسکوچیچ از فولاد خوزستان جدا شد،هنوز مشخص نیست چه کسی روی نیمکت این تیم خواهد نشست. از کوروش موسوی به عنوان گزینه این باشگاه نام برده می شود.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار