خبیری:

عدالت فوتبال رعایت نشد/با احترام به رقیب شایسته مان، لیگ برتری می شویم

سرمربی تيم فوتسال شهرداری ساوه بازي آينده تيمش را دشوار خواند اما تيمش را شايسته ليگ برتری شدن دانست.

محسن خبیری سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتگو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص تساوی مقابل ارژن شیراز گفت: با توجه به شرایط جدول لیگ و رقابت دو تیم هفت امتیازی بازی بسیار حساسی را پیش بینی کردیم. امتیاز میزبانی در این بازی انتظارات را از ما بالا می برد و تیم ارژن هم برای کسب حداقل امتیاز به بازی امده بود. ارژنی ها در این هفته هم با تاکتیکی که از ابتدای مسابقات لیگ داشتند به بازی امدند و علیرغم اشراف به استفاده انان از این روش نتوانستیم مانع شویم چرا که مهارت زیادی در دفاع و ضد حمله داشتند.

وی افزود : به اعتقاد بنده عدالت فوتبال در این دیدار رعایت نشد و ما با وجود موقعیت های بسیار زیاد در برابر درخشش دروازبان حریف ناکام ماندیم تا در نهایت به تساوی رضایت دهیم اما من از عملکرد تیم و تلاش بازیکنانم راضی هستم و اعتقاد دارم تمام تلاششان را به کار بستند اما مصدومیت سه بازیکن پیش از بازی و از دست دادن دو مهره تاثیر گذار در حین بازی کار را برای ما سخت کرد.

خبیری در مورد شانس شهرداری برای صعود به لیگ برتر اذعان داشت: دیدار پلی اف همیشه حکم فرصت مجدد را داشته و همانطور که پیش از این به صورت رفت و برگشت برگزار می شده اکنون هم به صورتی پیش رفته که ما فکر میکنیم بازی پلی اف لیگ را تجربه می کنیم. بازی در زمین تیم دانشگاه ازاد با حضور مربی بزرگ و کاربلد و با تجربه ای به نام حسین شمس با بازیکنان بزرگ، کار دشواری است اما بازیکنان ما در هفته های پایانی مرحله قبل هم اثبات کردند که مرد روزهای سخت هستند و این بار هم می توانند موفق باشند.

در پایان از کمیته محترم داوران و کمیته فوتسال تقاضا دارم نگاه ویژه ای به این دیدار داشته باشند چرا که نتیجه زحمات یک ساله تیم ها و تلاش ٢٠ هفته ای به نتیجه این بازی گره خورده و کمک کنند برنده در شرایط عادلانه و در درون زمین مشخص شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار