پیشنهاد «آخر هفته» رادیو ایران

«آخر هفته» عنوان برنامه‌ای رادیویی است که پنج‌شنبه و جمعه از شبکه رادیویی ایران پخش می‌شود.

سعیده گلکار دستیار تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در برنامه پنج‌شنبه «آخر هفته» به برخی استان‌های ایران از طریق امواج رادیویی سفر می‌کنیم. این هفته به مرکز مهاباد و آبادان و آذربایجان غربی سر می‌زنیم و گزارشگران از تازه‌ترین خبرهای استان می‌گویند.

گلکار افزود: همچنین در خصوص يادواره سردار شهيد قاسم مَدهَنی و بزرگداشت ده هزار شهيد جامعه عشايری با حامد فاتحی پولادی، ارتباط تلفنی برقرار می‌شود.

وی در پایان افزود: برنامه جمعه «آخر هفته» با رویکردی متفاوت به اخبار جدید داخل رادیو ایران می‌پردازد و با تهیه‌کنندگان برنامه‌های رادیو ایران گفتگو می‌کند.

محبوبه احمدی‌زاده و سهیل مس چی در بخش ارتباطات برنامه تلفن‌های مخاطبان را پخش می‌کنند و طاهره سادات موسوی پیامک‌های «آخر هفته» را دریافت می‌کند.

 ین برنامه با رویکرد تفریحی و شاد  به تهیه‌کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای وحید آرادمند پنج شنبه ساعت 11:45 و جمعه ساعت 11:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خانه دار از تبریز
۲۲:۱۸ ۲۳ دی ۱۴۰۲
سلام به آقای توکلی مجری محترم رادیو ایران این قدر استفاده از کلماتی فارسی توصیه می کنند خودش از کلمه تایم استفاده می کنند انشاءالله که خودشان هم تمرین کنند حتی یک کلمه انگلیسی استفاده نکنند انشاءالله همه هم یاد بگیرند.
آخرین اخبار