فرماندار اندیمشک حل چالش های حوزه هنر در راستای پویایی جامعه هنرمندان را ضروری دانست و بیان داشت: حل این چالش ها در حوزه های مختلف هنر از جمله حوزه نمایش موجب افزایش انگیزه در علاقه مندان و هنردوستان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا گودرزی گفت: هنر شهرستان اندیمشک در ابعاد مختلف در سطح ملی درخشش داشته که موجب افتخار است.

محمد یاقوت پور رییس انجمن هنرهای نمایش استان خوزستان اظهار داشت: برنامه های نمایش استان در 2 سطح کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده و در این راستا در حوزه آموزش برنامه های خوبی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در این راستا برنامه های آموزشی از سطح 1 تا 4 به فراخور شهرستان ها اجرایی می شود.

یاقوت پور تصریح کرد: هنر نمایش تنها هنری است که در لحظه خلق شده و با مخاطب ارتباط زنده دارد و این فرصتی برای انتقال بسیاری از ارزش های عمیق و غنی ایرانی اسلامی می باشد.

رییس انجمن هنرهای نمایش استان خوزستان در ادامه به تشریح برخی برنامه های مهم نمایش استان در سال جاری پرداخت و از همه هنرمندان خواست با همدلی برای ارتقا هنر نمایش همت کنند.

حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک هم سال 94 را سالی پربار در عرصه نمایش اندیمشک دانست و گفت: پارسال هنرمندان اندیمشک مقام های بسیاری کسب کرده و حتی به تئاتر بین المللی رضوی راه یافتند.

وی اذعان کرد: بیش ترین مخاطب در حوزه نمایش شهرستان جذب شده و این جذب مخاطب نشان دهنده موفقیت هنرمندان این عرصه است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.