کمالی: نتیجه عادلانه بازی با شهرداری نباختن ما بود/ با حضور تماشاگران در بازی با سن ایچ لیگ برتری می شویم

سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز گفت: بازی با شهرداری در حد لیگ برتر بود و با پیروزی در مقابل سن ایچ به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

حمید کمالی سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز پس از تساوی مقابل شهرداری ساوه در ساوه و در آستانه دیدار با تیم سن ایچ به خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار داشت: بازی با شهرداری ساوه خیلی سنگین و در سطح لیگ برتر بود و اما خداروشکر که نباختیم.

وی ادامه داد: ابتدای بازی ما پیش افتادیم اما در آخر نیمه دو به یک باختیم؛ نیمه دوم هم خیلی فشار وارد کردیم و گل دوم خود را به ثمر رساندیم؛ اما گلر شهرداری روز خوبش بود و موقعیت های زیادی از ما گرفت. به نظر من نتیجه عادلانه نباختن ما بود چون دوتا پنالتی نقطه دو را نیز از دست دادیم.

کمالی درباره دیدار با سن ایچ ساوه گفت: ما در سه دوره قبلی آخرین بازی خود را با تساوی پشت سر گذاشتیم؛ اما این بار باید با برتر بازی با سن ایچ باشیم. سن ایچی ها نیز چیزی برای از دست دادن ندارند ولی ما در حضور تماشاگران و در زمین خودی بازی می کنیم، و از ابتدای این فصل تنها یک شکست داشتیم و چه در مرحله قبل و چه در مرحله نهایی اکثرا در صدر جدول حضور داشتیم.

حمید کمالی در انتها افزود: امیدواریم با این اوصاف با برتری مقابل سن ایچ به لیگ برتر صعود کنیم و مجموعه ارژن بتواند به دست رنج خود برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، قاضی ، کمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار