سردار سلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ما اعتقادی نداریم که آمریکا و عربستان توانایی به دست آوردن موفقیت در سوریه را داشته باشند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما اعتقادی نداریم که آمریکا و عربستان توانایی به دست آوردن موفقیت چشمگیری در سوریه را داشته باشند.

سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تشکیل اتاق فکر سعودی آمریکایی مبنی بر انتخاب حلب به عنوان پایتخت گروه تروریستی جبهه‌النصره اظهار داشت: آمریکا و آل سعود در طول چهل سال گذشته همیشه آرزوهای بزرگ و محال برای مقابله با مقاومت اسلامی در ذهن خود پرورانده‌اند و اقدامات بسیاری را در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقاومت انجام دادند اما هیچ موقع شاهد موفقیت چشمگیر از سوی آنها نبودیم.

وی افزود: آرزوهای آمریکایی‌ها همانند آرزوهای گذشته آنان به واقعیت تبدیل نخواهد شد؛ اینها رویاهایی هستند که به مرور زمان باطل بودن آنها اثبات می‌شود و زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: ما اعتقادی نداریم که آمریکا و عربستان امروز توانایی به دست آوردن موفقیت چشمگیری در صحنه میدانی سوریه را داشته باشند چون در 5 سال گذشته این موضوع به خوبی اثبات شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار