اهواز؛

بیشتر شدن رشته های ورزشی در هیات انجمن‌های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درخواست کرد تا رشته‌های بیشتری در این هیات فعال شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مجمع انتخاب رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان که اظهارکرد: موفقیت‌های ورزش خوزستان را طی روزهای اخیر تبریک می‌گویم. این موفقیت‌ها حاصل تلاش همه دوستان و مسوولان استان بوده است.

فرامرز کیانی‌زاده گفت: از حاجی‌پور انتظار دارم که رشته‌های بیشتری را فعال کند و متوجه هستم که شرایط مالی خوب نبوده است ولی ظرفیت‌ها، ادارات و شرکت‌های بسیاری در خوزستان داریم که می‌توانند اسپانسر ما در ورزش شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: خوزستان جزو استان‌های برتر در بین هیات‌های انجمن‌های ورزشی کشور است ولی واقعا سهم استان از حضور در مسابقات آسیایی و بین‌المللی چقدر بوده است؟ خواهش من این است که از ظرفیت‌های موجود بهره بگیرید و کار کنید. برداشت من این است که از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است و به نظرم با توجه به کانال‌هایی که می‌توانید داشته باشید، از این ظرفیت بیشتر استفاده و سعی کنید سهم استان را در اعزام‌ به رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی بیشتر کنید.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هدف‌گذاری این اداره‌کل با هیات‌های ورزشی، عنوان‌کرد: این جلسات را با هدف رشد و ارتقا و همچنین بالا بردن انگیزه هیات‌ها برگزار می‌کنیم. با این برنامه نیز ورزش خوزستان رشد خیلی خوبی داشته است و می‌توانیم مدعی باشیم ورزش خوزستان با سرعت خیلی زیادی در حال رشد و ارتقا است اما می‌دانیم که در تمام رشته‌های ورزشی در بخش توسعه به خوبی عمل نکرده‌ایم و ان‌شاءالله شرایط به صورتی پیش برود که ورزش استان و کشور در این بخش با رشد همراه باشد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.