جایزه 20 هزار دلاری در ازای تحویل تکه‌ای شهاب‌سنگ +تصاویر

یک شهاب‌سنگ روز سه‌شنبه آسمان نیوانگلند را روشن کرد و موزه‌ای در مین به هرکسی که تکه‌ای از آن را به موزه ببرد 20 هزار دلار جایزه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان موزه سنگ‌های معدنی مین که قرار است درهایش در سال 2017 باز شوند، باور دارند که تکه‌های شهاب‌سنگی که صبح روز سه‌شنبه وارد جو زمین شد و آسمان نیوانگلند را روشن کرد جایی در این ایالت افتاده‌اند.

با تحویل دادن تکه شهاب‌سنگ 20 هزار دلار جایزه بگیرید + تصاویر

این موزه به کسانی که بتوانند تکه‌هایی از این شهاب‌سنگ را که حداقل 1 کیلوگرم وزن داشته باشد را پیدا کنند و به موزه تحویل دهند 20 هزار دلار جایزه می‌گیرند.

برخی تکه‌های شهاب‌سنگ‌ها کوچک هستند اما بعضی دیگر می‌توانند تا حدود تن‌ها وزن داشته باشند اما باید خیلی سخت به دنبال آن‌ها گشت.

افرادی که زرنگ هستند و به دنبال این سنگ‌ها می‌گردند از یک موزه سنگ‌های آسمانی دیدن می‌کنند تا آن‌ها را با سنگ‌های سیاه معمولی اشتباه نگیرند.

با تحویل دادن تکه شهاب‌سنگ 20 هزار دلار جایزه بگیرید + تصاویر

ولی حقه دیگری که افراد می‌توانند برای پیدا کردن این سنگ‌ها استفاده کنند استفاده از یک آهنربای خیلی قوی در یک عصاست چون آهن و نیکل موجود در شهاب‌سنگ‌ها باعث ایجاد خاصیت مغناطیسی در این سنگ‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
تو ایران پیدا کنی ببری بدی موزه ایران سنگو میگیره میگه به سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
70میلیون تومن بخاطر ی کیلو سنگ!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
با سلام. اگه توی ایران شهاب سنگ پیدا کنیم هم قبوله؟
آخرین اخبار