زنجان؛

تشکیل مجمع خیرین ورزشیار در استان زنجان

جلسه هماهنگی تشکیل مجمع خیرین ورزشیار استان در اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حسینی مدیر کل ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه خاصه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان اظهار داشت : یکی از خلأهای اصلی و جدی ورزش استان عدم بهره مندی از وجود خیرین و حامیان ورزشی می باشد واین مسئله ضرورت تشکیل این مجمع را بیش از پیش نمودار کرده است.

حسینی با اشاره به اینکه بخش مهمی از مطالبات ورزش استان و مردم حضور تیم های ورزشی در لیگ های کشوری می باشد تصریح کرد : جذب خیرین ورزشیار در حوزه های مختلف ورزش از نیازهای اساسی ورزش و رونق بخشی به برگزاری مسابقات می باشد.

وی با بیان اینکه خیرین و بخش خصوصی حضور در ورزش را از جنبه معنوی و مادی بررسی و رصد می نمایند روش و شیوه جذب این گروه را بسیار مهم دانست و اظهار داشت : همه این موضوعات باید در برنامه ریزی ها لحاظ گردد و بسیج ورزشکاران و انجمن پیشکسوتان در ورزش به عنوان پتانسیل هایی عظیم می توانند در جذب خیرین و حامیان بخش خصوصی تأثیر بسزایی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه افزود : بایدفضای فرهنگی وتبلیغی امور خیرخواهانه ی ورزشی برای آحاد مردم به شکل منطقی تعریف گردد تا خیرین و بخش خصوصی به این باور برسند که حمایت از ورزش اجر و منزلتی برابر با دیگر امور خیریه دارد و چه بسا با توجه به توصیه های دینی که پیشگیری را بهتر از درمان می داند وظایف دینی و اعتقادی ما در این موردسنگین تر است.

حسینی تاکید کرد : در راستای تشکیل این مجمع و سازماندهی مسائل مربوط به آن حضور معاونت ها؛رؤسای ستادی؛ رؤسای ادارات شهرستان ها ؛ هیئت های ورزشی ؛ انجمن پیشکسوتان و بسیج ورزشکاران در این مسیر الزامیست.

مدیر کل ورزش و جوانان در پایان حضور گسترده مردم استان زنجان در کارهای خیر و وجود این فرهنگ در استان را یادآور شد و افزود : حضور مردم در قالب اجتماع عظیم دسته حسینیه و زینبیه اعظم زنجان ؛ حضور در بخش های خیریه درمانی همچون انجمن های مهرانه ؛ MSو بیماران دیابتی از جمله نمونه های بارز این حضور هستند که نشان از قابلیت ایجاد چنین مجمعی در استان دارند.

 

 

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.