زنجان؛

کشف 47 كيلو گرم ، ترياك در زنجان

فرمانده انتظامی استان از كشف 47 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك در يك عمليات پليسی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار عليرضا صالحی با اعلام اين خبرگفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح استان مطلع و رسيدگی به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد يك نفر به نام " س . ع " كه به صورت عمده در تهيه و قاچاق مواد مخدر فعاليت دارد.

فرمانده انتظامي استان زنجان ادامه داد: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از استان هاي مركزي به وسيله يك دستگاه خودرو زانتيابه زنجان منتقل و توزيع كند.

سردار صالحي با اشاره به اينكه عمليات دستگيری اين متهم آغاز و با تشكيل يك اكيپ از استان زنجان و يك اكيپ از استان آذربايجان شرقي و اكيپي ديگر از پليس مبارزه با مواد مخدر استان اردبيل به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: ، مأموران موفق شدند متهم را در محور "سرچم- اردبيل" شناسايی و دستگير كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو 47 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، گفت : اين متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به دادسرا معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهارکرد: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت های پليس مي تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، تریاک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.