یکی از مشتریان قوچان نژاد به دسته دوم منتقل شد

یکی از تیم های لیگ دسته اول فوتبال هلند که گفته می شد خواهان جذب مهاجم تیم ملی کشورمان است، به دلیل تخلف مالی به دسته دوم منتقل شد.

یکی از مشتریان قوچان نژاد به دسته دوم منتقل شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال توئنته انسخده ،یکی از تیم های لیگ دسته اول هلند که از آن به عنوان یکی از مشتریان رضا قوچان نژاد نام برده می شود به دلیل  نقض مقررات مالی مربوط به بازار نقل و انتقالات به دسته پایین تر تنزل داده شد. 

پس از آن که این باشگاه نتوانست در مهلت مقرر ،برنامه مالی خود را اصلاح کند وبه دنبال انجام مذاکرات بحران با  فدراسیون فوتبال هلند ،این تصمیم اتخاذ شد.

تونته، که استیو مک کلارن در سال 2010  آن را به تنها قهرمانی اش در لیگ هلند رساند،  قبلا هم  از سوی فدراسیون فوتبال هلند با کسر سه امتیاز ،200 هزار یورو جریمه نقدی و محرومیت از حضوردر رقابت های باشگاه های اروپایی به مدت سه سال،مجازات شده بود.

 در دو فصل گذشته، سقوط به دسته دوم این تیم را تهدید می کرده است. در فصل 2015-2014، آنها به دلیل آن که در دو مهلت مقرر نسبت به ترمیم برنامه مالی خود اقدام نکردند با کسر 6 امتیاز مواجه شدند،با این وجود در رده سیزدهم قرار گرفتند.

توئنته که فصل گذشته را نیز با رتبه سیزدهمی به پایان رساند متهم به بی نظمی و بی قانونی در نقل و انتقالات بازیکنان است. 

یکی از این موارد سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی  شرکت دوین اسپورت در این تیم  در ازای  دریافت درصدی از درآمد حاصل از فروش بازیکنان است که این کار طبق مقررات فوتبال هلند ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.