قزوین؛

تجلیل از برگزیدگان مسابقه پاسخ به پیام رهبری

در مسابقه نامه رهبری به جوانان غرب هزار نفر از جوانان استان شرکت کردند که در پایان از یکصد نفر از برگزیدگان این مسابقه تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ نایب رییس مجلس شورای اسلامی درهمایش نگرانی مشترک بر هوشیاری جوانان در برابر دشمنان گفت : استکبار جهانی با استفاده از ابزارهای مختلف سعی می کند تا اسلام را در جهان وارونه نشان دهد.
تجلیل از برگزیدگان مسابقه پاسخ به پیام رهبری

حجت الاسلام ابوترابی با بیان اینکه دشمنی با اسلام یک واقیعت تاریخی است افزود: تشکیل گروه های تکفیری و تروریسم برای از بین بردن اتحاد در بین مسلمانان از برنامه های دشمن است که باید با اتحاد این نقشه ها را خنثی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر انقلاب با  نامه های خود به جوانان کشورهای اروپایی تلاش کردند تا چهره اسلام واقعی را به جهانیان نشان دهند.
تجلیل از برگزیدگان مسابقه پاسخ به پیام رهبری
وی خطاب به جوانان اظهار داشت: باید آموزه های اسلامی را بین خود و تمام جوانان جهان رواج دهند تا شاهد اگاهی آنها از حملات استکبار باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این مراسم گفت: رهبر انقلاب با نوشتن نامه ای به جوانان غرب  دغدغه و نگرانی خود را نسبت به انسان ها بیان کردند.

ایوب رحیمی افزود: قشر جوان هر جامعه ای باید همت کنند و مقابل ظلم استکبار جهانی  بایستند و جوانان باید دنبال عدالت خواهی و ظلم ستیزی باشند.

وی اظهار داشت: امروزه برای قدرت طلبی های خودکامه در میان کشور های مسلمان جنگ هایی را برپا کردند و هدف دیگر این مستکبران انحراف جوانان  و بمب باران اطلاعاتی برای منحرف کردن انهاست.

حقایق پورمدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان هم در این مراسم گفت: بد اخلاقی های سیاسی از خودخواهی ها شروع میشود و نقطه مقابل فرهنگ ایثار است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار