ظریف: سهمیه نگیریم در ژاپن می‌مانیم/ بازی‌های دوستانه دستاورد مثبتی داشت

لیبرو تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام تلاش و هدف ما این است که در مسابقات انتخابی المپیک نتیجه بگیریم و اگر نتوانیم سهمیه ریو را از آن خود کنیم بهتر است در همان ژاپن بمانیم!

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از مسئولان فدراسیون برای برگزاری مراسم بدرقه تشکر می‌کنم. از طرفی حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی‌المپیک سبب شد بازیکنان روحیه بهتری برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک پیدا کنند.

لیبرو تیم ملی ادامه داد: من حضور در مسابقات المپیک را دو بار پیش از این تجربه کردم و به خوبی می دانم این رقابت‌ها تا چه حد سخت و فشرده است. با این حال بازیکنان ایران هم قسم هستند که این بار آرزوی المپیکی شدن والیبال را تحقق بخشند.

وی ادامه داد: ما بدون شک از ژاپن دست پر بر می‌گردیم در غیر این صورت بهتر از در ژاپن بمانیم و به ایران بازنگردیم. توقعات مردم از والیبال بالا رفته و توقع خودمان هم از خودمان بالاست. زیرا فکر می‌کنم این تیم پتانسیل کسب سهمیه المپیک را داشته باشد.

ظریف در پایان گفت: کار بسیار سختی در ژاپن و در دیدار با حریفان قدرتمند و آماده داریم. اما ما به خوبی می‌دانیم که چه می‌خواهیم و باید همه مسابقات را جدی بگیریم تا بهترین نتیجه ممکن که کسب سهمیه المپیک است را بدست آوریم.

وی درخصوص بازی‌های دوستانه با فرانسه گفت: ما در آن دو مسابقه شکست خوردیم اما آنچه مهم بود پیدا شدن نقاط ضعف و قوت و محک خوردن بازیکنان بود که خوشبختانه حاصل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار