ساری،

ایران و معرفی الگوی جدید در پیشرفت

ملت ایران با صبر و مقاومتی که در زمان تحریم های ناجوانمردانه نشان داد الگوی جدیدی از پیشرفت را به دنیا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 146 شهید بخش کلیجان رستاق در روستای آبکسر ساری گفت: جبهه استکبار به دنبال محاصره سیاسی و اقتصادی ایران بود اما مردم ما با الهام از کلام قرآن و رهبری هوشمندانه نظام ، روزهای سخت و دشوار را پشت سر گذاشت و الگوی جدیدی از پیشرفت به دنیا ارائه کرد.

سردار سلامی افزود: ساخت ماهواره ها، پرواز موشک ها و فتح فضا، ساخت سدها و راه آهن و تاسیسات زیربنایی در شرایط تحریم همه جانبه استکباراتفاق افتاد که اینهمه ثمره جهاد و خون شهیدان است.

وی افزود: امنیت و آرامش کشور ما را در میان نظام های متزلزل و امنیت بی ثبات جهانی نتیجه ایثارگری جهادگران قهرمان ، صبر و ایثار خانواده های شهدا است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر فرزندان این خطه هزاران کیلومتر آن سوی مرزها نبرد می کنند برای این است که استکبار برای آسیب رساندن به اسلام و امنیت منطقه بویژه ایران اسلامی برنامه ریزی کرده است.

سردار سلامی افزود:جوانان ما با حضور به موقع در صحنه ها ، توطئه های این اسطوره های به ظاهر شکست ناپذیر را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه مردمی که به دشمن اجازه ورود به سرزمینشان را بدهند، تن پوشی جز ذلت نخواهند داشت گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران آبرو و شرف ملت ایران هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم مازندران را جهادگر ؛ پیرو راستین اهل بیت و شیعه حضرت ابا عبدالله (ع) خواند و افزود: سند وفاداری و صداقت مردم مازندران در مقاطع مختلف به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار