سه ورزشکار و یک مربی استان آذربایجان غربی در قالب تیم ملی سامبوی ایران به رقابتهای قهرمانی آسیا در ترکمنستان اعزام شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد؛ رئیس هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی گفت : این رقابتها از سوم خرداد ماه با حضور 32 تیم آسیایی در شهر عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود.

رسولی افزود : ایوب فهیمی در وزن 84 کیلوگرم ، حمزه وهابی در وزن 90 کیلوگرم و مسعود قدرتی در وزن 74 کیلوگرم به عنوان ورزشکار و کمال علی خواه آذر به عنوان مربی تیم ملی به همراه تیم ملی سامبوی کشورمان عازم این رقابتها شده اند.
رئیس هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی گفت : علاوه بر این ، هم اکنون علی نصیری به عنوان ورزشکار و فرشید کریمی در کنار کادر تیم ملی موی تای ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی در کشور سوئد به سر می برند و از امروز پنجشنبه مبارزات خود را برای کسب مدال خوش رنگ جهانی آغاز کرده اند.

رسولی برگزاری دومین دوره رقابتهای بین المللی کیک بوکسینگ با حضور ستارگان جهانی به میزبانی ارومیه در تیر ماه امسال را از مهمترین برنامه های هیات در سال جاری عنوان کرد.

گفتنی است ؛ هم اکنون 103 سبک رزمی در کشور وجود دارد و استان آذربایجان با تحت پوشش داشتن سه هزار ورزشکار بیمه شده و 34 سبک رزمی جایگاه قابل قبولی در سطح کشور دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.