وزیر خارجه فرانسه: هنوز علت سقوط هواپیمای مصری مشخص نیست

ژان مارک آیرو گفت هنوز هیچ نشانه‌ای درباره علل سقوط هواپیمای مسافربری مصری وجود ندارد.

وزیر خارجه فرانسه: هنوز علت سقوط هواپیمای مصری مشخص نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژان مارک آیرو، وزیر خارجه فرانسه، اعلام کرد هنوز هیچ نشانه‌ای در مورد علل سقوط هواپیمای مسافربری اجیپت ایر، که مقامات مصری احتمال اقدام تروریستی را برای آن مطرح کردند، وجود ندارد.

نخست وزیر فرانسه به  تلویزیون فرانس دو گفت: همه فرضیه‌ها بررسی می شوند، اما هیچ کدام قوی‌تر از دیگری نیست؛ زیرا ما به هنوز هیچ نشانه‌ای در مورد علل سقوط این هواپیما نداریم.

ژان مارک اِرو افزود: در نشستی که با خانواده‌های مسافران و نمایندگان دولت خواهد داشت و در آن حداکثر اطلاعاتی را که فرانسه در اختیار دارد با شفافیت کامل ارائه خواهد کرد.

شریف فتحی، وزیر هواپیمایی کشوری مصر، فرضیه اقدام تروریستی را در سقوط این هواپیما محتمل‌تر از فرضیه نقص فنی دانسته بود. اما شریف اسماعیل، نخست وزیر مصر، اعلام کرد هنوز برای اظهارنظر در مورد علت سقوط این هواپیما، از جمله برای مطرح کردن فرضیه‌‌ی حمله‌ای مشابه آنچه که سال گذشته به سقوط یک هواپیمای روسی در صحرای سینا و کشته شدن 224 سرنشین آن منجر شد، زود است.

دادستانی پاریس تحقیقی را در مورد سقوط هواپیمای پرواز ام اس 804 که 15 نفر از 66 سرنشین آن فرانسوی بودند، آغاز کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار