کلینتون: ترامپ عاقلانه حرف نمی زند

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مواضع نامزد جمهوریخواهان در این انتخابات را تهدیدی برای این کشور توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، هیلاری کلینتون، نامزد پیشرو دموکرات ها در انتخابات درون حزبی، دونالد ترامپ رقیب اصلی خود از حزب جمهوریخواه را تهدیدی ضد دموکراسی در آمریکا معرفی و اعلام کرد وی صلاحیت تصدی مقام ریاست جمهوری را ندارد. 

کلینتون در مصاحبه ای زنده با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد: «‌تهدید ترامپ بر ضد کشور، دموکراسی و اقتصاد ما بسیار فاجعه بار و سنگین است.»‌

وی با اشاره اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر تمایل برای ملاقات با زمامدار  کره شمالی یا طرح پیشنهاد خروج آمریکا از ناتو یا صدور مجوز برای برخی از متحدان آمریکا تا سلاح هسته ای در اختیار داشته باشند ، گفت اتخاذ چنین مواضعی خطرناک است و نگاهی به اظهارات تحریک آمیز ترامپ از جمله ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا ثابت می کند که وی عاقلانه حرف نمی زند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
دیگ به دیگ میگه روت سیاه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وجود نقش های تکراری در سیاست و حکومت آمریکا ، این کشور را از اوج به زیر انداخته است .
اتفاقا آقای ترامپ همان چیزی را که فکر می کند برزبان جاری می سازد و این بهتر است از سیاست های زن مرموزی مثل خانم کلینتون که قادر است دنیا را به نابودی بکشاند .
آمریکائی ها باید به نقش های جدیدی مثل ساندرز و ترامپ رای بدهند . با کلینتون باز هم از آنچه که هستند ورشکسته تر خواهند شد .
آخرین اخبار