آبادان؛

جابجایی برخی نیروهای شهرداری در آبادان

نایب رئیس شورای شهر آبادان از جابجایی برخی نیروهای شهرداری گلایه مند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت:اگرچه شهردار برای جابجایی نیروها در سیستم اداری اختیار کامل دارد، در خصوص برخی جابجایی ها باید توضیح داده شود.

عبدالحسین مکوندی با بیان وجود نیروهای متخصص و تحصیلکرده در شهرداری، افزود:انتظار داریم وقتی نیرویی جابجا می شود، نیروی قوی تر جایگزین شود.

وی با تجلیل از برگزار کنندگان دومین جشنواره مطبوعات شهری آبادان، گفت:برگزاری جشنواره مطبوعات در آبادان خالی از حاشیه نبود و برخی خبرنگاران از نحوه داوری جشنواره گله مند شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تشریح اهداف برگزاری جشنواره، افزود:این جشنواره با هدف محک زدن نگارش رسانه ای خبرنگاران و تشویق و ترغیب خبرنگاران به نقد منصفانه برگزار شد، ولی خبرنگارانی فعالی نیز از این رقابت باز ماندند.

مکوندی با گلایه از برخی رسانه ها گفت:برخی رسانه ها به جای به چالش کشیدن مشکلات شهر و پاسخگو کردن مسئولان، نقدهایی که در نشست های شورا مطرح می شود را سانسور کرده و آن را منعکس نمی کنند.

دومین جشنواره مطبوعات شهری آبادان شنبه هفته جاری با حضور جمعی از خبرنگاران، پیشکسوتان عرصه خبر، اعضای شورای شهر، غلامرضا شرفی از منتخبان مردم در مجلس و برخی از مسئولان محلی در تالار مهر این شهر به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.