لرستان؛

رونمایی از کتاب زندگی شهید قاسم مدهنی

کتاب زندگی نامه شهید قاسم مدهنی در یادوراه شهید قاسم مدهنی و ١٠ هزار شهید جامعه عشایری کشوررونمایی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کتاب زندگی نامه شهید قاسم مدهنی در یادوراه شهید قاسم مدهنی و ١٠ هزار شهید جامعه عشایری کشور با حضور سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفان کشور وسردار علی پاشا محمدی مسئول بسیج عشایری کشور و جمعی از مدیران ومسئولان استان رونمایی شد.

این یادواره با حضورسردارمحمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین وسردار علی پاشا محمدی مسئول بسیج عشایری کشور و جمعی از مدیران ومسئولان استان و همچنین٢٠٠ خانواده شهدای عشایرکشور در حال برگزاری است.

شهید قاسم مدهنی دهم خرداد ١٣٤١، در بخش پاپی از توابع شهرستان خرم‌آباد دیده به جهان گشود. پدرش عین‌شاه، کشاورز بود و مادرش گلشاد نام داشت. تا سوم متوسطه درس خواند. سال ١٣٦٢ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم خرداد ١٣٦٧، با سمت فرمانده دسته در ماووت عراق به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و چهارم خرداد ١٣٧٠، پس از تفحص در بهشت رضای زادگاهش به خاک سپرده شد. مزار یادبود او در آرامگاه کاکاشرف همان شهرستان قرار دارد.

وی در سال ١٣٦٠ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرم آباد در آمد و تلاش بی‌وقفة خود را در راستای اهداف عالی اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری ولی فقیه به‌ صورت بسیار فعال و خستگی‌ناپذیر دنبال نمود. با آغاز جنگ تحمیلی ، بلافاصله به صورت داوطلبانه راهی جبهه‌های نور علیه ظلمت گردید.

لیاقت و شایستگی قابل توجه و تحسین‌برانگیز او باعث شد که مسئولین با مشاهدة خصوصیت بارز و کارایی چشمگیر، در صدد برآیند تا به تناسب شرایط، مسئولیت‌هایی را به شرح ذیل به وی واگذار نمایند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: رونمایی ، کتاب ، زندگی ، شهید ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.