هواپیمایی شرکت مصری "ایجپت ایر" دوباره دچار نقص فنی شد

در پی نقص فنی یکی دیگر از هواپیماهای شرکت مصری ایجپت ایر، فرودگاه مدینه حالت فوق العاده اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، در پی نقص فنی یکی دیگر از هواپیماهای شرکت مصری ایجپت ایر، "فرودگاه بین المللی شاهزاده محمد بن العزیز" مدینه منوره حالت فوق العاده اعلام کرد.

روزنامه سعودی المدینه روز گذشته گزارش داد یک هواپیمای شرکت مصری "ایجپت ایر" که از فرودگاه برج العرب در اسکندریه مصر عازم فرودگاه بین المللی شاهزاده محمد بن عبدالعزیز در مدینه منوره بود، دچار نقص فنی شد. در پی این نقص فنی، مسئولان فرودگاه مدینه حالت اضطراری اعلام کردند.

این روزنامه به نقل از یکی از مسئولان فرودگاه نوشت: خلبان هواپیما که 139 مسافر داشت، بطور طبیعی در باند فرودگاه فرود آمد؛ اما به هنگام رسیدن به آخر باند، لاستیک های هواپیما دچار نقص فنی شد.

پس از این واقعه، اپراتور فرودگاه مدینه به سرعت حالت فوق العاده اعلام کرد و هواپیما به موضع 118 انتقال داده شد. پس از آن مسافران از هواپیما تخلیه شدند و تحقیقات در خصوص یافتن علت نقص فنی آغاز شد.

بامداد روز پنجشنبه نیز یک هواپیمای ایرباس A-320 شركت مصری ایجپت ایر که از پاریس عازم قاهره بود، با 66 سرنشین (56 مسافر، 7 خدمه و 3 نیروی امنیتی) از رادارها محو شد. مقامات مصر بطور رسمی اعلام کرده اند این هواپیما بر فراز دریای مدیترانه سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته اند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار