ویژه برنامه «گل نرگس» نیمه شعبان به روی آنتن می‌رود

برنامه «گل نرگس» در دو بخش صبحگاهی و شبانگاهی، در روز میلاد امام زمان (عج) از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

شهرام نسترن‌راد تهیه‌کننده برنامه‌های تلوییونی در خصوص ویژه برنامه سالروز میلاد امام زمان «عج» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ویژه‌برنامه «گل نرگس» عنوان برنامه‌ای است که فردا، نیمه شعبان از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه در دو بخش 120 دقیقه‌ای و در دو نوبت به روی آنتن شبکه پنج می‌رود. زمان پخش نوبت صبح برنامه از ساعت 11 تا 13  و بخش شبانگاهی آن از ساعت 19 تا 21 پخش می‌شود. اجرای این برنامه بر عهده بهروز تشکر و محمدحسین مولایی است.

نسترن‌راد در مورد مهمانان این برنامه بیان کرد: این ویژه برنامه میزبان هنرمندان بازیگر و خواننده است. از جمله مهمانان فردا صبح «گل نرگس»، مریم امیرجلالی و چنگیزحبیبیان هستند. علی اکبر قلیچ خواننده کشورمان نیز مهمان بخش شبانگاهی برنامه است.

وی در ادامه بیان کرد: «گل نرگس» جنگ مخصوص به عید نیمه شعبان محسوب می‌شود. از جمله بخش‌های دیگر این برنامه پلی‌بک‌ها، گزارش‌های مردمی و کلیپ‌های خوانندگانی است که در رابطه با اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) کار کرده‌اند.

تهیه‌کننده «گل نرگس» در پایان تصریح کرد: این برنامه دارای ریتمی تند و قابل قبول است. در واقع ویژه‌برنامه‌ای است که حول و حوش نیمه شعبان تهیه شده و پخش می‌شود. ویژه برنامه «گل نرگس» یک برنامه شاد صبحگاهی و شبانگاهی است که در نیمه شعبان از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار