رکاب هایی که مراحل انتخابی را تا المپیک به خوبی طی کرد

صمد پور سیدی ازرکابزنانی است که سه مرحله انتخابی المپیک را با کسب بهترین امتیازات برای حضور در المپیک طی کرد.

رکاب هایی که مراحل انتخابی را تا المپیک  به خوبی طی کردبه گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سه گزینه از مراحل انتخابی حضور در المپیک که فدراسیون دوچرخه سواری برای رکابزنان در نظر داشت، برگزار شد. صمد پور سیدی یکی از رکابزنانی است که در همه این مراحل به نتایج خوبی دست یافته است. این رکابزن در مرحله اول که رقابت های لیگ بود در قسمت استقامت اول و تایم تریل انفرادی دوم شد.همچنین در مسابقات قهرمان کشوری در بخش استقامت ششم و در تا یم تریل جایگاه دوم را از آن خود کرد.

مسابقات تور بین المللی آذربایجان نیز در 6 مرحله برگزار شد و در پایان مسابقات چهار پیراهن طلایی،امتیازی،آسیایی و کوهستان را از آن خود کرد.
در این خصوص با صمد پورسیدی رکابزن تیم شهرداری تبریز مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: رکابزنان ایرانی در مسیرهای سربالایی خوب رکاب می زنند . مسابقات لیگ در پارک چیتگر بود و یکی از دلایل موفقیتم این اتفاق بود.زیرا در مسیرهای کفی خوب نمی توانم رکاب بزنم.

وی افزود: مسابقات تور بین المللی آذربایجان را خوب پا زدم  و چهار پیراهن از آن من شد . پایان تورعلاوه بر تست دوپینگ  دوچرخه بهترین رکابزنان را باز کردند تا دوپینگ مکانیکی هم بررسی شود. زیرا 5 سال گذشته یکی از رکابزنان دوپینگ مکانیکی انجام داده بود و از آن زمان این دوپینگ هم بررسی می شود.

پور سیدی در ادامه توضیح داد: برای دوپینگ با دارو 2 سال محرومیت و برای دوپینگ مکانیکی6 سال محرومیت بریده شده خواهد شد.

وی در خصوص جزو یکی از منتخبین حضوردر المپیک است و اهدافی که دنبال می کند خاطر نشان کرد: قول مدال نمی توان داد زیرا از بهترین رکابزنان دنیا در این رقابت های المپیک حضور دارند.اما دوست دارم بهترین نتیجه تاریخی دوچرخه سواری را برای کشور به یادگار بیاورم.رکابزنانی در المپیک هستند که جزو بهترین های اروپا هستند و رکابزنان آسیایی نسبت به آنان ضعیف هستند.کسب سه سهمیه رشته جاده افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود . تیم ژاپن دو سهمیه به دست آورد که نشان می دهد فدراسیون دوچرخه سواری ایران چقدر قوی است.بنابراین باید حضور در میادین بهتری را تجربه کند.

وی در خصوص تاریخ آغاز لیگ که مرحله چهارم رقابت ها محسوب می شود ابراز کرد: به احتمال قوی سوم خرداد  در مسابقات لیگ شرکت می کنیم سپس عازم تور ژاپن خواهیم شد.برای شرکت در تور ژاپن 8 خرداد اعزام خواهیم شد. دو سال گذشته در رقابت های تور اول شدم . این مسابقه از کلاس بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار