مراسم بزرگداشت و احياء شب نيمه شعبان شامگاه ۱ خردادماه در ۱۱۰ مسجد استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: در ایام ولادت باسعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) برنامه‌های مختلفی در سطح مساجد و هيئات استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباس‌علی رستمی‌نیا، اعزام مبلغ و مبلغه به سراسر استان را يكی از برنامههای سازمان تبليغات اسلامی در اين ايام خواند و افزود: قریب به ۶ هزار و ۵۰۰ جلسه تبلیغ توسط مبلغان اعزامی به مناسبت ايام نيمه شعبان در مساجد و هيئات استان تشكيل خواهد شد. در اين راستا ۸۵۰ مبلغ و ۴۵۰ مبلغه به نقاط مختلف شهر و روستای استان اعزام شدهاند كه هر یک حداقل ۵ جلسه تبلیغی برگزار خواهند کرد.

به گفته رستمینيا برگزاری جشن‌ها و مراسمات بزرگداشت عيد بزرگ نیمه شعبان توسط مساجد و هیئت‌های مذهبی از دو شب گذشته آغاز شده است و قریب به ۱۵هزار هیئت و مسجد در استان این مراسم را در دو شب آینده نیز برگزار خواهند کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم احیاء نیمه شعبان در تعدادی از مساجد و هيئات استان گفت: امیدواریم این ایام مبارک و زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت‌(عج) باشد که همه امتها تشنه حضور و ظهور ایشان هستند.

وی اعلام كرد: ۱۱۰ مراسم احیاء این شب در سطح مساجد استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.