اراک؛

غبار روبی گلزار شهدای عملیات بیت المقدس شهرستان خمین

در مراسمی قبور مطهر 39 شهید والامقام حماسه آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس شهرستان خمین غبار روبی و عطر افشانی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، در این آیین معنوی که فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان خمین حضور داشتند، مسئولان نظامی، انتظامی و دستگاه های اجرائی، با تقدیم گل بر قبور شهیدان با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
شهرستان خمین، یک هزارشهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده که 39 شهید مربوط به عملیات بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر است.
سرهنگ گلشن زاده معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم حماسه آزادسازی خرمشهر را تجلی حاکمیت مکتب عاشورایی در کشور دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران است که در دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر موجب شد در برابر جنگ افزارهای پیشرفته دشمن ، پیروزی ازآن رزمندگان اسلام باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله افزود : تداوم راه شهدا امروز باید در سنگر بصیرت و تولید علم باشد و همه باید بکوشیم اهداف اقتصاد مقاومتی را با اقدام و عمل موثر محقق کنیم.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده گفت: در عملیات بیت المقدس در سال 61، استان مرکزی یک هزار و 500 رزمنده داشت که 480 نفر از این عزیزان به درجه شهادت نائل آمدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله افزود: هشت لشگر و بیش از 27 تیپ ارتش بعث عراق در تصرف خرمشهر و استان خوزستان آرایش نظامی شده بود که رزمندگان غیور ایران و مردم مقاوم خرمشهر با 34 روز مقاومت در برابر دشمن توانستند حماسه بزرگ فتح خرمشهر را رقم بزنند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، گل ، شهیدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.