بیرجند؛

کارگروه بررسی وضعیت بیماران خاص در خراسان جنوبی تشکیل می شود

استاندار خراسان جنوبی: با رایزنی‌ با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلاش می‌کنیم تا کارگروه بررسی وضعیت بیماران خاص را در استان راه‌اندازی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ وجه‌الله خدمتگزاردر جریان عیادت از یکی از بیماران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان افزود : با رایزنی‌هایی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به انجام خواهد رسید تلاش می‌کنیم تا کارگروه بررسی وضعیت بیماران خاص را در استان راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیماران زیادی در استان بوده که به دلیل نداشتن تمکن مالی مناسب از درمان و معالجه خود عاجز هستند گفت : به منظور کمک به این عزیزان و نیز شناسایی بیمارانی که از بیماری‌های خاص رنج می‌برند این کارگروه تشکیل خواهد شد.

وی کمک خیران و نیک‌اندیشان در این زمینه را مورد تأکید جدی قرار داد و افزود: به طور قطع دستگا‌ه‌ها و نهادهای مسؤول و متولی در این زمینه با کمک خیران و افرادی که آماده کمک به این عزیزان هستند می‌توانند بخش زیادی از مشکلات در این بخش را مرتفع کنند.

استاندار خراسان جنوبی ، خدمت‌رسانی به مردم را دارای بالاترین اجر در دنیا و آخرت دانست و اظهار کرد: افراد و سازمان‌هایی که در این زمینه تلاش می‌کنند به طور قطع از برکات مادی و معنوی این کمک بهره‌مند و برخوردار خواهند شد.

وی به وضعیت بیمار مورد نظر که در حال حاضر مدت پنج ماه است در کما بوده و فرزند ایشان نیز با وجود سختی‌های فراوان از ایشان پرستاری می‌کنند اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً در روز پرستار که از پرستاران نمونه در استان تجلیل خواهیم کرد، از فرزند این بیمار عزیز که با وجود سختی‌ها و مشکلات فراوان از مادر خود پرستاری می‌کند نیز تجلیل خواهیم کرد.

خدمتگزار به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، «بیماران به جز درد بیماری نگرانی دیگری نباید داشته باشند»، اشاره کرد و افزود: مسؤولان امر در این زمینه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا این فرمایش مقام معظم رهبری در عمل شکل اجرایی به خود بگیرد.

این گزارش حاکیست، استاندار خراسان جنوبی شب گذشته از خانم اسماعیلی که مدت 9 سال است از بیماری سرطان سینه و ریه رنج می‌برد و با این وجود از مادر بیمار خود که وی نیز مدت پنج ماه است در کما به سر می‌برد پرستاری می‌کند، دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت و برای حل مشکلات آنها نیز دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.