در یک کمپین توئیتری؛

هشتگ "حاج احمد متوسلیان" در توئیتر پربازدید(trend) شد+تصاویر

در سالروز آزاد سازی خرمشهر هشتگ "حاج احمد متوسلیان" در شبکه اجتماعی توئیتر پربازدید شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سالروز آزادی خرمشهر هشتگ حاج احمد متوسلیان در شبکه های اجتماعی جز پر بازدیدترین ها شده است.کاربران در یک ساعت مشخص تصمیم گرفتند با هشتگ های آزادی متوسلیان و خرمشهر رشادت های این روز را به دشمنان یادآوری کنند.

هشتگ


حاج احمد متوسلیان یزدی متولد 1332 فرمانده لشکر27 محمد رسول‌الله در جنگ هشت ساله ایران و عراق بود. وی یکی از 4 دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان در سال 1361 است.

هشتگ



در دی ماه 1360 عملیات محمد رسول‌الله از دو محور مریوان و پاوه بر روی منطقه خرمال توسط وی و ابراهیم همت رهبری شد که این عملیات سنگ بنای تأسیس تیپ27  رسول‌الله به شمار می‌رود. حاج احمد در سال 1360 پس از بازگشت از مراسم حج، از طرف محسن رضایی (فرمانده کل سپاه) مامور فرماندهی سپاه مریوان و پاوه تیپ محمدرسول‌الله شد.
او به همراه شهید بروجردی راهی جبهه‌های جنوب شد در شب 10 اردیبهشت ماه سال 1361  عملیات الی بیت‌المقدس به فرماندهی احمد متوسلیان از منطقه دارخوین به سمت جاده اهواز–خرمشهر آغاز شد که موجب آزادسازی خرمشهرشد.

هشتگ

احمد متوسلیان

احمد متوسلیان




احمد متوسلیان

احمد متوسلیان



احمد متوسلیان






احمد متوسلیان

هشتگ





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۵ تير ۱۳۹۵
متاسفانه با توجه به مستندی که توسط فرزند یکی از دیپلماتها تهیه شده بود و پیگیری ایشان ,بی شک ایشان شهید شدند .کاش فقط میشد جنازه ها رو میاوردن خانواده های محترمشان از انتظار درمیومدن.همانطور که دیدید دوست صمیمی شان در برنامه ماه عسل فرمودند من با شناختی که از احمد دارم شهید شده.ای کاش زنده بودن اما ظالمین قطعا نمیتونن وجود اولیا خدا رو روی زمین تحمل کنند..لعن الله علی القوم الظالمین.لعنت بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
نصر من الله و فتح قریب ایشان ذخیره های الهی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
سلام، روحش شاد
آخرین اخبار