اهواز؛

زنجیره‌ انسانی مقابل بیمارستان صنایع پتروشیمی

در اعتراض به بحث الحاق و خصوصي‌سازي بيمارستان صنايع پتروشيمي ماهشهر مقابل اين مرکز درماني زنجيره انساني تشکيل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهروندان اين شهرستان و شهرچمران و همچنين کارکنان بيمارستان صنايع پتروشيمي ماهشهر در اعتراض به بحث الحاق و خصوصي‌سازي اين بيمارستان دست به تجمع زده و مقابل اين مرکز درماني زنجيره انساني تشکيل دادند.

تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و دست ‌نوشته‌هايي خواستار جلوگيري از الحاق و خصوصي‌سازي اين بيمارستان بودند.

ازارديبهشت ماه امسال با ابلاغيه‌اي بيمارستان صنايع پتروشيمي ماهشهر از زير نظر مستقيم بهداشت و درمان صنعت نفت تهران خارج و به بهداشت و درمان اهواز ملحق شد.

کارکنان اين بيمارستان، اين اقدام را مقدمه‌اي براي کوچک‌سازي و خصوصي‌سازي اين مرکز درماني مي‌دانند.

اين مسأله به تريبون نماز جمعه هفته‌هاي گذشته ماهشهر، بندر امام، شهر چمران و هنديجان نيز کشيده شده بود و ائمه جمعه اين شهرها به اين موضوع شديداً معترض شده بودند.

بر اين اساس امام جمعه شهر چمران در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر با انتقاد شديد از اين مسأله، گفته بود: رويه فعلي اين بيمارستان بايد به نفع مردم مستضعف تعديل و جهت‌دهي شود.

حجت‌الاسلام سيد منتصر هاشمي ادامه داد: اگر اين اتفاق بد يعني خصوصي‌سازي بيمارستان صنايع بيفتد تعديل نيروها و تضعيف روند درمان، بردن سودهاي بيمارستان به خارج از منطقه و از دست دادن اختيار براي خدمت‌رساني بهتر را در پي خواهد داشت.

وي با بيان اينکه اين بيمارستان بايد براي خدمت‌رساني به عموم مردم تحويل وزارت بهداشت شود، اظهار کرد: کساني که امروز در اين باره سکوت کرده‌اند بايد فرداها پاسخگوي خداوند و مردم باشند.

امام جمعه شهر چمران همچنين با انتقاد شديد از عدم همکاري رئيس بهداري و بهداشت صنعت نفت ماهشهر و بيمارستان صنايع پتروشيمي گفت: اگر مسؤولان در اين رابطه اقدامي نکنند مردم خود دست به کار خواهند شد و به صحنه خواهند آمد.

بيمارستان 200 تخت‌خوابي صنايع پتروشيمي ماهشهر به عنوان مجهزترين مرکز درماني منطقه کار خدمت‌رساني به کارکنان صنعت پتروشيمي و عموم مردم را برعهده دارد در شهرک بعثت شهر چمران واقع شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.