کرمان؛

اولین جشنواره ایده های خلاقانه هفتواد برگزار شد

جشنواره هفتواد با هدف ترويج و تشويق ایده پردازی،خلاقيت و نوآوری و همچنین گردآوری ایده های برتر کارآفرینانه و نوآورانه در سطح منطقه، استان و کشور و فراهم نمودن زمینه حمایت از ایده های با اهداف اقتصادی توسط مرکز رشد فناوری شهرستان بم برگزار گردید

اولین جشنواره ایده های خلاقانه هفتواد  برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رئیس پارک علم و فناوری  کرمان و رئیس جشنواره با تاکید براهمیت موضوع علم و فناوری گفت: کشور ما در پیشرفت های علمی و پژوهشی از رتبه و جایگاه مناسبی در جهان برخوردار است.

عباس قوام گفت:  در زمینه تبدیل علم به ثروت به برنامه ریزی و حمایت بیشتری از نخبگان و فناوران کشور نیاز داریم


وی از تاثیر این مراکز براقتصادمقاومتی گفت وافزود: در مجموع تعداد 132 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده که در کمیته های تخصصی داوری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت 3 ایده به عنوان ایده های برتر جشنواره انتخاب شدند.

 همچنین از تعداد 5 ایده به عنوان ایده های برگزیده با اهداء جوایز نفیس، لوح و تندیس جشنواره قدردانی بعمل آمد.

 از کل ایده های ارسال شده 67 درصد ایده ها از شهرستان بم، 17 درصد ایده ها از سایر شهرهای استان کرمان و همچنین 16 درصد ایده ها نیز از سایر استانهای کشور به جشنواره ارسال شده بود.

در پایان نیز شرکت کنندگان در مراسم از نمایشگاه جانبی جشنواره که در آن محصولات شرکتهای مستقر در مرکز رشد فناوری شهرستان بم معرفی شده بودند بازدید کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار