کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فشار تماشاگران روی سکوها که نشان از حمایت مردم تبریز است می تواند صعود تراکتورسازی را در جدال سخت با النصر را در پی داشته باشد.

محمودی:حمایت تماشاگران ضامن صعود تراکتورسازی استکاظم محمودی درگفتگو با  خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  در باره دیدار حساس تراکتورسازی با النصر در مرحله یک هشتم نهایی اظهار کرد: به نظرم تراکتورسازی تا کنون در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بدی نداشته است وبا وجود مشکلات تا این مرحله صعود کرده است نشان از لیاقت این تیم است.

وی درادامه افزود: اگر تراکتوردر این دیدار هم نتواند صعود کند چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی کند چراکه تراکتورشایسته گی خود را به اثبات رسانده است.

محمودی بیان کرد: باتوجه به حمایت حداکثری هواداران تبریزی از تراکتورسازی به نظر می رسد تراکتورتنهانیست وبه طور حتم این تماشاگران ضامن صعود تیمشان هستند.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:امیر قلعه نویی با درایت همیشگی سعی در هجومی کردن تیم داشته باشد از سویی تراکتور نباید گلی در یافت کند.فاصله دفاع با خط میانی و حمله کم باشد وباتوجه به میزبانی وحمایت هواداران و تماشاگران راه صعود تراکتوربازشود.

وی یادآورشد: البته بازیکنان مراقب جنگ روانی و ووقت کشی اماراتی ها باشند چراکه به ضرر تراکتور خواهد بود امیدوارم که تراکتور در تبریز جشن صعود برپاکند و شاهد غیرت فوتبال آذربایجان در آسیا باشیم و نماینده خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
انشاالله به لطف خدا و اهل بیت علیهم السلام و همت بچه ها درایت امیرخان صعود میکنیم صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
اللهم صل علی محمد و آل محمد
آخرین اخبار