سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

انقلاب اسلامی ایران دست از مبارزه با سلطه گران برنمی دارد

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام سلطه خواهان خارج کردن مسیر انقلاب اسلامی از جهت اصلی خود یعنی اسلام ناب محمدی است اما این راه به هیچ وجه کورشدنی نیست و آن ها کور خوانده اند.

انقلاب اسلامی ایران دست از مبارزه با سلطه گران برنمی داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که معلوم است استکبار جهانی در زمینه جنگ نظامی شکست خورده است اما آن ها دست از سلطه جویی برنمی دارند و انقلاب اسلامی ایران هم دست از مبارزه با سلطه گران بر نمی دارد بنابراین استکبار به دنبال راهکارهای جدیدی از جمله عملیاتی روانی، استحاله کردن نظام، لیبرالیزه کردن کشور و سکولار کردن اساتید و دانشگاهیان ما است.

وی ادامه داد: نظام سلطه خواهان خارج کردن مسیر انقلاب اسلامی از جهت اصلی خود یعنی اسلام ناب محمدی است اما این راه به هیچ وجه کورشدنی نیست و آن ها کور خوانده اند. جهاد کبیری که حضرت آیت الله خامنه ای به آن اشاره کردند به معنی این است که ما هر جایی که نشانی از نفوذ استکبار دیدیم در برابر آن بایستیم و این مقاومت به تمام معنا است.

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: من، شما، وزرای دولت ، مجلس ، حوزه های علمیه، دانشگاه ها، کشاورزان و همه اقشار ملت ایران در این جهاد کبیر سربازان آماده رزم هستیم و این بنای ذهنی همه ما است که امام خمینی با اسلام ناب محمدی در ذهن ما ایجاد کرد و امروز نیز این مسیر را در تمام زمینه ها ادامه خواهیم داد، و راهپیمایی 22 بهمن ماه مصداق بارز همین جهاد می باشد که همه مردم با راهپیمایی عظیم خود تجدید میثاق خود را با این اصل انقلاب را اعلام می کنند.

سرلشکر فیروز آبادی با اشاره به جنگ 33 روزه حزب الله و رژیم صهیونیستی ادامه داد: حزب الله در جنگ 33 روزه شکست سختی بر اسرائیل تحمیل کرد و قدرت حزب الله بسیار بیشتر از چیزی است که نشان می دهد.

سرلشکر فیروزآبادی اظهار داشت: سید حسن نصرالله پس از شهادت بدرالدین اعلام کرد دلیلی ندارد که ما با اسرائیل برخورد کنیم اما اگر ثابت شود دلیل شهادت شهید بدرالدین اسرائیل بوده است خارج از مرزهای مزارع شبعا با آن ها برخورد می کنیم و این وعده حتمی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار