بازگشت مدیرعامل مستعفی به نفت

مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت گفت: قرار است تا قطعی شدن فروش باشگاه به کمیته واگذازی کمک کنم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از این که منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران بلافاصله پس از رقابت های لیگ پانزدهم از سمت خود در این باشگاه استعفا داد، دقایقی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که هیئت امنای باشگاه نفت تهران با این استعفا نکرده و قرار است وی تا پایان مراحل واگذاری باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد.

منصور قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ما درباره موافقت نکردن هیئت مدیره با استعفای خود گفت: باید بگویم باشگاه نفت تا شنبه هفته آتی به فروش می رسد و عملا دیگر فعالیت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه معنایی ندارد اما هییت امنای باشگاه از من خواستند تا پایان مراحل واگذاری به کمیته فروش کمک کنم.

وی درباره حضور خود در جلسه توجیهی واگذاری باشگاه نفت که عصر فردا برگزار می شود، بیان کرد: تمامی امور واگذاری را کمیته سه نفره ای شامل هندی یکی از افراد حقوقی وزارت نفت، گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان تهران و حسینی رئیس هیئت مدیره باشگاه با نظارت آل اسحاق انجام می دهند و من تنها قصد دارم تا پایان واگذاری به این کمیته کمک کنم و با فروش باشگاه فعالیت من هم مانند تمام اعضای هیئت مدیره به پایان می رسد. بنابراین لزومی ندارد که در جلسه فردا حضور داشته باشم. البته در جلسه فردا تنها آل اسحاق ناظر کار گروه فروش باشگاه شرکت می کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار