گزارش تمرین تیم ملى

تمرین تیم ملی درحالی از ساعت 10:30 صبح آغاز شد.

گزارش تمرین تیم ملىبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرین تیم ملی درحالی از ساعت 10:30 صبح آغاز شد.

تمامی بازیکنان به جز سردار آزمون، کریم انصاری‌فروبازیکنان سه باشگاه تراکتور، ذوب آهن و‌استقلال در این تمرین غایب بودند.

ور‌یا ‌غفوری و علیرضا جها‌نبخش ابتدا زیر نظر دکتر پرهام و خانلری به تمرینات اختصاصی پرداختند و پس از آن همراه با سایر بازیکنان تمرینات تا‌کتیکی را انجام دادند.

علیرضا حقیقی،علیرضا بیرانوند و نیما میرزا زاد زیر نظر د‌ن گا‌سپار به انجام حرکات تا‌کتیکی پرداختند و‌ دیگر بازیکنان زیر نظر او‌سیانو ‌کروز و‌آقا جانیان تمرینات تا‌کتیکی برگزار کردند.

کی‌روش عملکرد بازیکنان تیم ملی را با دقت زیر نظر گرفته وبا مشاهده  هر‌اشتباه از سوی بازیکنان  با جدیت خطاهای آنها را گوشزد میکند.

پس از گذشت25 دقیقه از شروع تمرینات، بازیکنان در چهار گروه نارنجی، آبی، زرد وقر‌مز تقسیم شدند و تمرین آقا وسط را انجام دادند.

جها‌نبخش که روز گذشته در اردو،تمرین پر‌نشاطی را انجام داده بود در حال حاضر روی صندلی نشسته و پای خود را با یخ بسته است.
در فوتبال درون تیمی که صبح امروز برگزار شد آند‌و ‌تیمریان فریادهای زیادی را بر سر داریوش شجا‌عیان انجام می‌داد که این موضوع نشان می‌دهد که وی به جز کاپیتا‌نی در امر مربیگری نیز میتواند موفق باشد.

حضور ساکت در تمرین تیم ملی 
ساکت عضو هیات رئیسه در تمرین تیم ملی حضور یافت و‌گفتگوی گرمی با افشین پیر‌وانی داشت.

وی که سابقه مدیر‌عاملی باشگاه سپاهان دارد دقایقی قبل به ورزشگاه پژوهشگاه نفت آمد و تمرینات تیم ملی را از نزدیک نظاره کرد.

لژیونر‌های کشورمان به اضافه آندر‌انیک تیموریان که عصر دیروز تمرینات ر‍‌یکاوری انجام می‌دادند دقایقی قبل وبا دستور کی‌روش به انجام ضربات پنا‌لتی مشغول شدند و دیگر بازیکنان تیم ملی به انجام تمرین پرداختند.

کی‌روش که حساسیت های زیادی روی لژ‌یونرها دارد با دقت عملکرد آنها را زیر نظر دارد.



انتهای پیام/
برچسب ها: تمرین ، تیم ملی ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار